/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Twiglets
Fra : amandaKanDu
Vist : 2386 gange
250 point
Dato : 14-06-06 15:46

Twiglets er en slags saltstænger/snacks, der nærmest ligner små træstammer (deraf navnet) med et stærkt krydderi på. De smager lidt brændt og stærkt og pragtfuldt.

Det er mange år siden jeg sidst har smagt dem, og jeg efterlyser en adresse hvor man kan købe dem i Danmark??????? Ved at det er Jacobs i England der producerer dem, men de må da kunne findes herhjemme???

hilsen amanda

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-06-06 15:54

Jeg ved ikke om de fås i DK, kan ikke finde det på nettet nogen steder.
Kun et sted hvor de kan købes via nettet i udlandet

http://www.thedrinkshop.com/products/nlpdetail.php?prodid=1626

mvh dova

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 14-06-06 16:26

Jeg bager tit forskellige grissini og butterdejsstænger.
Man laver noget grunddej, og krydrer dem så forskelligt.
Mums, vækker altid lykke

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 15-06-06 11:59

Hej Dova,
tak for adressen. Desværre har jeg ikke noget visa kort og de tager 29 pund! i forsendelsesomkostninger.
Det må da være til at købe dem i Danmark?????
Jeg har selv surfet rundt, men intet fundet.

Hej Jeb3
man kan tydeligt se på dit forslag at du aldrig har smagt dem.

hilsen amanda

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 15-06-06 12:41

Jo det har jeg faktisk.

Men kan man ikke skaffe hvad man vil have, kunne et forslag om noget andet, måske have været noget.

Men sorry da.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 15-06-06 12:42

Men hvis jeg må tillade et forslag mere?

Spørg dog firmaet, om de eksporterer til Danmark, og til hvem i så fald.

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 15-06-06 12:48

Hej jeb 3
Hvis du nu har smagt dem, kunne du så ikke give mig en opskrift??
God idé at sende forespørgsel til firmaet.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 15-06-06 13:02

Jeg har ikke en opskrift på twiglets, men på noget alternativt, hvis man vil servere noget lækkert,og ikke kan få fat på dem man gerne vil have.

Accepteret svar
Fra : pirt03

Modtaget 250 point
Dato : 08-08-06 21:11

Her er de

http://www.foodfromhome.dk/shop/default.asp

søg twiglets til venstre

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-08-06 21:12

Et andet forslag: På BBC's hjemmeside kan man gratis tilmelde sig som bruger. Der er så en lang række forskellige forums hvor man kan stille spørgsmål og få svar. Du kunne jo spørge om nogen i BBC's Food-forum har en god opskrift. Jeg er selv medlem i Brugerklubben og har ofte fået god hjælp til mangt og meget hvor jeg ikke kunne finde svaret på danske hjemmesider:

http://www.bbc.co.uk/

M.v.h.

Godkendelse af svar
Fra : amandaKanDu

Dato : 22-08-06 08:37

Tak for svaret pirt03.