/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Suzuki Samurai billeder
Fra : Bjafibsen
Vist : 380 gange
200 point
Dato : 14-06-06 15:30

Hej.

Jeg har fået fat i en gammel samurai.. mit problem er bare at motoren var helt skilt ad.. så hvis der er nogle der ligger inde med nogle billeder fra en tidligere adskillelse ville jeg være meget glad.. Har godt nok lånt en manual til den.. men det er nu nogle meget uklare billeder.. ville også være meget interesseret i billeder af bremser, ledningsnet, og den slags.. min mail er
bjafib@gmail.com

Kommentar
Fra : webersen

Dato : 14-06-06 19:26

Har du evt. prøvet at søge på google og så valgt billeder ?
Måske der kommer noget på det.
Bare et forslag..

Kommentar
Fra : Bjafibsen

Dato : 15-06-06 18:04

Ja. Der kommer ikke særlig mange billeder. Menere også kun at Samuraien er lavet til Danmark..

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 21-06-06 11:24

samuraien var kun lavet til DK, ingen andre lande