/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Installation af spi lafbrydes
Fra : martin.borre
Vist : 477 gange
50 point
Dato : 14-06-06 10:49

Jeg har forsøgt at installere battlefield vietnam på min computer, men installationen afbrydes pludseligt ved at disketten spytttes ud, uden nogen angivelse af årsagen. Koden er korrekt indtastet. Mit grafikkort er, så vidt jeg husker et Radeon SE 9200, kan alderen heraf være årsagen? Hvordan cheker jeg hvad det hedder?
Mvh MB

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 50 point
Dato : 14-06-06 11:53

jeg havde næsten det samme problem med half-life,jeg kunne installer det,men spillet hakkede og var langsom,så jeg opgraderet grafikkortet.Jeg har også et Radeon SE 9200 grafikkort og hvis den kan køre half-life 2 uden problemer skulle dit også køre battlefield vietnam .Henrt den nyeste driver her,det kan være at det hjælper

https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=293

Godkendelse af svar
Fra : martin.borre

Dato : 15-06-06 16:44

Tak for svaret jangchr. Nu virker det fint.