/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Den blå avis fra sidste uge ??
Fra : e.c
Vist : 1460 gange
100 point
Dato : 13-06-06 20:36

Er der nogen som ligger inde med Den blå avis fra sidste uge.
Der var en annonce om en trehjulet voksencykel på nettet www.dba.dk men nu meldes den væk.
Det var i den Jyske udgave (Randers).
Jeg har brug for at kunne ringe til vedkommende som havde annoncen i bladet.
Eyvind.

Kommentar
Fra : mercerpigen

Dato : 13-06-06 21:18

Gå på biblioteket. De har et eksempla på læsesalen. Det har de ihvertifald på mit.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-06-06 21:25

Jo tak men bliver den ikke smidt ud når den nye kommer.
Og mon de har den Jyske her på sjælland.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 13-06-06 21:31

e.c

På biblioteket gemmer de aviser i flere år.

Helt sikkert at de også har Den Blå Avis i "Vest-udgaven"

Desuden udkommer Den Blå Avis kun 1 gang om ugen og det er torsdag.

Så den fra sidste uge ligger sikkert stadig i bibliotekets læsesal.

En tur på biblioteket

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-06 21:38

På hvilken ugedag i sidste uge så du den annonce.

Der bliver opdateret hver torsdag, så hvis du har set annoncen onsdag og der ikke er blevet bedt om gentagelse af annoncen, så forsvinder den fra nettet om torsdagen.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-06-06 21:47
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-06-06 22:08

Kan du så ikke kontakte vedkomne, under bud og chat??

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-06-06 22:12

Nej for annoncen er væk fra Den bå avis, så der er ikke nogen at kontakte mere.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-06-06 22:15

Men jeg lukker nu.

Godkendelse af svar
Fra : e.c

Dato : 14-06-06 16:18

Tak for svaret ans. Men annoncen var der ikke...............der dukker nok noget andet op.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-06 17:57

Trist at annoncen ikke var der. Du kan jo selv eller den person, som søger cyklen, sætte en annonce i dba.