/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Kalender til hjemmeisde
Fra : klanger
Vist : 429 gange
100 point
Dato : 13-06-06 18:37

Har ledt lidt, men ikke rigtig fundet noget jeg kunne bruge.

Skal bruge en kalender til en hjemmeside for udlejning af et feriehus.

Gerne kunne redigeres sådan man kan se hvornår der er reserveret osv.....

Det kunne jo være der var en (som sædvanligt) der lige havde linket?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 13-06-06 18:53

her er en god en, og så er den dansk
http://www.stoneware.dk/

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 13-06-06 19:40

Hej Ferik
- hvordan i alverden vil du bruge Stones i øvrigt særdeles udmærkede kalender til udlejning via nettet???

Klanger - prøv og kikke her: http://www.kastrupbedandbreakfast.dk/
Det er Wendell, som udlejer 17 værelser i København,
men han selv sidder selv på Bornholm -
Programmet med at vise optaget er nemt nok at lave selv

I tilfældet her får man ydermere automatisk en nøglekode tilsendt via mail
og computeren sørger for at koden virker i det døgn!
Meget avanceret og meget elegant - men det sidste behøver du jo ikke!

Mvh - SEMMER

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 13-06-06 20:05

ja sådan kan det gå, når man sender mail og ser fodbold samtidig

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 13-06-06 21:52

http://www.extraminne.se/ godt nok på svensk men den er nem og let tilgængelig og velegnet til booking mm

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 14-06-06 18:28

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk