/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
E-Conomic
Fra : Mille35
Vist : 607 gange
100 point
Dato : 13-06-06 15:07

Overvejer at benytte dette regnskabs program ,er her nogen der kender dette firma på godt og ondt
Men ved ikke helt hvordan jeg får mine regnskabs data fra min gamle dos regnskab

Accepteret svar
Fra : kipros

Modtaget 110 point
Dato : 13-06-06 15:33

Jeg bruger det med stor fornøjelse. Hvilken slags virks. driver du? Hvilke data skal over? Fra hvilket program?
Mvh Jens

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 13-06-06 15:36

Industri virksomhed ,jammen helt alle de tal debitore/kreditore Navigator 3,56

Kommentar
Fra : llo

Dato : 14-06-06 10:01

Ja, jeg bruger også programmet - med stor fornøjelse. DEt er nemt og enkelt, og din revisor kan følge med online.

Et fantastisk program :)

Lone

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 14-06-06 10:06

Et fantastisk program :) ja det tror jeg gerne
men hvad med mine data i det gamle regnskab

Kommentar
Fra : kipros

Dato : 14-06-06 10:12

Hvis blot du kan få dem ud af det gamle system, hvilket du givetvis kan, kan de også importeres i det nye. Det er dog ofte ikke noget for alm. brugere, men der er jo hjælp at hente, bl.a. er det noget jeg gør for kunder i min virksomhed.

Mvh Jens Rasmussen
Fimano

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 28-06-06 10:02

Tak for svaret kipros.