/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Freeware-program; av-capture
Fra : Lasse_Madsen
Vist : 560 gange
105 point
Dato : 13-06-06 12:32

Er der nogle her, der kender et freeware-program til anvendelse i forbindelse med av capture?
Videoen kommer ind vha. S-vhs (indbygget på grafikkorten) og lyden vha. mini-jack (mikrofon)?
Jeg har intet imod, hvis man skal redigere i Linux.
Det er dog et krav, man skal optage lyden og videoen i windows, da jeg ikke kan finde de rigtige drivers til s-vhs'en på grafikkortet til Linux

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-06-06 18:02

minjack og mic da ok, i mono og hvis du bruger en mic, ellers flyt til line-in.
jeg bruger ** til optagelse fra tvkort, som også har video in, men jeg ved ikke om du kan bruge det.

** skal lige hjem før jeg kan finde det

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-06-06 18:15

prøv at kikke på http://www.tv-cards.com

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 105 point
Dato : 13-06-06 18:21
Godkendelse af svar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 08-08-06 15:49

Tak for svaret natmaden.