/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Rådgivning..hvilke muligheder?
Fra : a_h_nielsen
Vist : 462 gange
50 point
Dato : 12-06-06 23:46

Jeg vil gerne høre, om I har kendskab til forskellige typer af rådgivning som profession?
Jeg overvejer at uddanne mig til et job der indebærer rådgivning - men ikk bankrådgiver eller noget i den dur - ..nærmere med et mere personligt/psykologisk indhold, hvor der arbejdes med mennesker på et lidt dybere plan..?

Tak

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 13-06-06 00:10

Socialrådgiver :)

Det må være et fantastisk dejligt job, spændende, udfordrende og en masse andet. Man møder virkelig livet på alle fronter og bliver tvunget til at se på det fra alle sider.

Hvis jeg stod for at skulle være uddannelse nu, ville jeg absolut gå den vej.

Men held og lykke med det!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-06-06 10:20

Der er jo et væld af muligheder - de fleste Bacheloruddannelser kan give stilling som rådgiver. Desuden er de humanististiske uddannelser på RUC nærmest skabt til konsulentvirksomhed. Ud over det, findes der en masse fine uddannelser i det private som terapeut af forskellig art (Dog findes der også en del suspekte, så der skal lige kigges lidt omkring )

Prøv at beskriv mere præcist, i hvilken retning du tænker - og eventuelt dit nuværende uddannelsesniveau og hvor meget uddannelse, du ønsker at gå i gang med

Vaxen