/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Arnej.
Fra : droslerne
Vist : 592 gange
300 point
Dato : 12-06-06 23:18

Jeg giver 300 point til den der kan sige noget pæn om ham, det gælder ikke ironisk, men mener det virkeligt
Lad os nu se om han er så forhadt som nogen mener.
godnat

Accepteret svar
Fra : mangorossa

Modtaget 310 point
Dato : 12-06-06 23:24

Arne har altid været utrolig hjælpsom. Har jeg bedt ham om noget, har han været der som en mis...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-06-06 23:33

Jeg vil skide på point. Arne fucking punktum Jakobsen er en IDIOT

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 12-06-06 23:35

Manden er ikke dum, han har næsten altid ret og er ikke bange for at sige sin mening. Selvom han ved at det ville kunne forårsage ballade. Så absolut ikke konfliktsky!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-06-06 23:38

Nu var det jo så lige en tråd hvor der skulle siges noget pænt ikk?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-06-06 23:40

I øvrigt begriber jeg ikke, hvorfor folk har så travlt med at give AJ ros, samt påpege at han ind imellem sit tomgangsbræk kan levere en god besvarelse. Det kan jeg da finde massevis af andre kanduer der også kan og gør. Forskellen er bare at de "taler" pænt og høfligt hele tiden - og derfor er det ikke nødvendigt at fremhæve deres gode besvarelser.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 12-06-06 23:40

Var det ikke pænt???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-06-06 23:55

droslerne jeg gentager lige dit spørgsmål

Citat
Jeg giver 300 point til den der kan sige noget pæn om ham, det gælder ikke ironisk, men mener det virkeligt
Lad os nu se om han er så forhadt som nogen mener.
godnat

så er det at jeg ikke kan lade være med at

når jeg ser disse besvarelser

Citat
mangorossa

Dato : 12-06-06 23:24

--------------------------------------------------------------------------------
Arne har altid været utrolig hjælpsom. Har jeg bedt ham om noget, har han været der som en mis...

Citat
creamygirl

Dato : 12-06-06 23:33

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg vil skide på point. Arne fucking punktum Jakobsen er en IDIOT

Citat
mangorossa

Dato : 12-06-06 23:38

--------------------------------------------------------------------------------
Nu var det jo så lige en tråd hvor der skulle siges noget pænt ikk?

Jo det var en tråd, hvor der skulle siges noget pænt for at få point.

Ja jeg morer mig. Det er dog utroligt så venligsindet man kan blive for at få point.

Og mango før du farer i flæsket på mig, så tænk på hvad du selv tidligere i diverse tråde har skrevet om omtalte bruger.

Ja ja man har et standpunkt til man tager et nyt.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-06-06 00:03

AJ tror jeg er en kvinde... Og derfor blev jeg udelukket fra et hans spørgsmål i sin tid. Så på den måde har han hjulpet mig... med at gøre det meget nemt at BL ham, den glødelampe %"¤#/&#&"%#&#/&# Og det mener jeg virkelig, droslerne...!!!!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-06-06 00:07

Citat
Ja ja man har et standpunkt til man tager et nyt

Og hvorfor skal der nu udloddes point for at forsøge at skamrose AJ

Er det agurketid på Kandu

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-06-06 00:09

Citat
Er det agurketid på Kandu

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-06-06 00:19

JA! Det er agurketid og har været det længe. Bvadr...!

- ¿

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-06 01:31

Helt ærligt! Deltage i det her spoørgsmål for måske få 200 points???

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-06-06 08:12

Jeg gør det egentlig ikke for at få point. Dem er jeg da hamrende ligeglad med.
Men jeg tror på at godt avler godt og at ondt avler ondt...derfor skriver jeg noget godt om Arne.
Fordi jeg synes dårligt om en persons opførsel, behøver det ikke , (i min verden) betyde at jeg hader manden og synes at alt hvad han gør er forkert.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-06-06 08:22

Jammen i kan godt opgive alle disse dejlige påænger..................dem snupper jeg.
Her er den absolut pæneste omtale af øhhhh - og endda uden spor af ironi.
For ikke at blande al min udenomssnak ind i selve besvarelsen, kommer den her i et citat.
Citat

Hit mæ påængerne tak.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 13-06-06 09:17

Synes lige for en go' ordens skyld, at jeg vil gentage her, hvad jeg skrev i den anden tråd om Arne:

" Hvad var det liiige der blev spurgt om igen?? Synes lidt at det bliver grimmere og grimmere! Jeg ville da blive enormt ked af det, hvis der blev åbnet en tråd, bare for at grine og svine MIG til... Sorry, men jeg synes ørligt talt det er lidt synd, selvom han kan være lidt ubehagelig en gang i mellem... Det er vi val alle somme tider...? "

Tænk lige over den ikke?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-06-06 10:11

Tja! Hvis man tirrer en fredelig hund, kat osv. tilstrækkeligt vil den jo nok ende med at bide og egentlig kunne man vel spørge om hvem der er værst.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 13-06-06 11:24

Er der "kun" 2 der har noget pænt at sige om manden... Og 1 af dem går frem og siger hun ikke kan lide ham.

så cjaab er alene i "fankluben".... kan godt forstå det har ingenting pænt at sige om den mand.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 13-06-06 12:58

Hr arne.J minder mig om min tid i folkeskolen. I femte eller sjette klasse kom der en ny dreng i klassen, som på grund af usikkerhed og følelse af mindreværd var så latterlig,at han i stedet for for at forsøge at blive venner med sine nye klassekammerater svinede og tævede dem for at være sej, og derefter pev,når de samme børn ikke gad komme til hans fødselsdag,,,,,,,

Det er arne.J i en nøddeskal,,,,,,bortset fra han jo ikke er 11-12 år,og derfor burde have lært,at man kommer længst med venlighed,frem for hans stupide barnlige adfærd

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 13-06-06 13:04

HEY!!!
Jeg kan godt lide mangfoldigheden på kandu, og dertil hører arne i allerhøjeste grad. Han er med til at gøre, at det hele ikke bliver en ensartet grød. Og jeg MENER det!!!

Vi skal ikke alle VÆRE ens, TALE ens, SKRIVE ens eller vide det samme. Så bliver kanduda et kedeligt sted at være.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-06-06 13:38

HVor er det liige jeg siger at jeg ikke kan lide manden?
Jeg siger: at jeg til tider ikke kan lide hans opførsel...se der er en stor forskel...
For arne kan faktisk være en hygelig fætter, anderledes, men hyggelig.

Cjaab, jow, du siger noget pænt! Og det skal vi alle være meget bedre til at gøre.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-06-06 13:46

Citat
Hr arne.J minder mig om min tid i folkeskolen. I femte eller sjette klasse kom der en ny dreng i klassen, som på grund af usikkerhed og følelse af mindreværd var så latterlig,at han i stedet for for at forsøge at blive venner med sine nye klassekammerater svinede og tævede dem for at være sej, og derefter pev,når de samme børn ikke gad komme til hans fødselsdag,,,,,,,

Som du dog kan sige det Knete

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 13-06-06 20:22

Hold da kæft engang øregas at læse.
Der er jo ikke en skid forskel på de fleste på kandu der skriver på det her, i har det samme sprog som arne, nogen af jer er være end arne.j nogle af jer er endda lige til at brække sig over
Nogle pointjæger kan ikke forstå jeg giver point o.s.v deribladt Dova som jeg troede der havde lidt mere ben i næsen.
Jeg lukke ned for det emne nu.

Robert
Point går til mangorossa

Godkendelse af svar
Fra : droslerne

Dato : 13-06-06 20:24

Tak for svaret mangorossa.
Hilsen Robert

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-06-06 21:02

Citat
Jeg lukke ned for det emne nu.

God idé. Så sparer du både dig selv for at brække dig, samt for at læse mere øregas

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-06-06 22:35

Ja, det er en god ide´, de her tråde som angår arne, ender sgu altid i noget mudder..så fint at du stopper her.
Hvorfor gav du ikke cjaab point i stedet for mig...hun virker umiddelbart mere begrejstret end jeg

Og Droslerne..fedt at du bare siger din mening..og ja, der er godt nok andre her på sitet, der snakker mindst lige så grimt og er mindst lige så ubehagelige som arne..og til tider mere ubehagelige, ...netop fordi det er meget mere bevidst...arne agerer mere i affekt..det gør de andre ikke, derfor er det meget værrer.