/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Arne Jacobsen !?!?!?!?
Fra : jesperbkskov
Vist : 680 gange
100 point
Dato : 12-06-06 22:21

Har nu læst en del tråde med og om arne.j !?!?!

Hva sker der her ?

Og hvem er nu svampearne ???

Jeg syntes det er mega griner, at sidder og læse de forskellige input...
Men er der nogle der ved hvad manden laver her, og hvorfor han er så mega underlig !?!?!

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 12-06-06 22:24

Det er der vidst ikke rigtig nogen der er klar over. Men han er go' til at blive uvenner med folk!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-06-06 22:27

Du kan i søgefeltet skrive navnet arne.jacobsen så er der læsestof til det næste stykke tid, på godt og ondt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-06-06 22:29

Ups, du havde læst nogle tråde Manden laver det samme som os andre, han har bare til tiden en anden måde at formulerer sig på end andre Kanduer.

Hans opførsel eller mangel på samme, vil jeg ikke give mig i kast med at gætte på

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 12-06-06 22:32

Man må dog gi' manden at han tit har ret... På trods lidt stridigheder med nogle af de andre...

Kommentar
Fra : jesperbkskov

Dato : 12-06-06 22:36

Ja jeg kan se på hans point a han for en del. Men han har vret efter mig i en tråd.
Kan ikke lige finde den

Men han er en man kan gå amok over.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-06-06 22:50

Man kan gå amok over ham, eller trække på skuldrene og tælle til 10

Arne er kilde til megen underholdning, som du jo nok kan se. Og det er meget vigtigt at du tager ham alvorligt, ellers kan han godt blive lidt knotten

Men mit råd er: lad ham være og grin lidt

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-06-06 22:55

Skider lige en kommentar her,
Eller har han taget livet af sig SELV......
IKKE en vittighed.

Men sygdom.
Tak for sidst,,,arne,,,skal du have en flaske OXYGEN
Eller vil du have en TAXI hjem/UD

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-06-06 23:03

Du får forklaringen på navnet, svampearne, hvis du læser hans profil

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 12-06-06 23:07

Arnej. kan svare lidt barsk og lidt uartigt engang imellem, og han har generet nogen det ved jeg men, jeg kunne da også godt tanke mig han lagde tonen lidt om, men har sådan, og han har hjulpet mange her på kandu.
Det er muligt han har en mærkelig måde at svare på og det muligt han ikke er så flink ved nogen, men det er lige som der nogen her på kandu der more sig med at rakke ned på ham, selv om han aldrig har svarede vedkommende og gjort vedkommende noget som helst, der er nogen der bare venter til han kommer på kandu og så skal han ha` de er ikke en hak bedre, tværtigmod er de meget være, til jer vil jeg sige har i virkeligt ikke andet at spørge om her på kandu.
Jeg ved jeg vil få på puklen af nogen af jer, men der har jeg det lige som Arnej, det rager meg en fjer.
Hilsen Robert godnat tak for idag

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 12-06-06 23:19

Jeg tænkte på er der ikke en der kan ligge de bedste/værste af Arne ind.. Den mand kan altid få mig til at grine.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 12-06-06 23:23

Citat
Men han er en man kan gå amok over.

JA han er så - men man får intet ud af det, manden bliver VED - tro mig, jeg ved det, jeg er en af dem han har skidt på i stride strømme Jeg har nemlig frygtelig svært ved at tie stille og det skal man gøre når det handler om ham!!
Det aller sværeste er når han kalder en helt ny bruger på kandu for DUM og IDIOT osv. osv. - dér kan jeg slet ikke tie stille

Men det virker bedst at ignorere ham!

Venlig hilsen Dorthe

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 12-06-06 23:26

Hvorfor dog begynde at lægge tråde ud her?

Det er vel ikke en tråd der er oprettet for at lave ballade?
Ingen grund til at lægge noget ud...

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-06-06 23:26

Ja, vi ved alle sammen godt hvordan vi skal gøre..men vi er nogen der farer i flint, når han træder på det der optager os mest...og DET kan han godt finde på

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-06-06 23:28

Luke, du kan da selv finde dem, og så kan du grine til du får hikke..nej jeg vil ikke være med til at puste til nogen ild..

Og for øvrigt gider jeg heller ikke bruge tid på at finde gamle tråde frem..."Hjælp dig selv..Keld"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-06-06 23:54

Citat
Men er der nogle der ved hvad manden laver her, og hvorfor han er så mega underlig !?!?!

Han laver sikkert det samme som mange andre, kommenterer og svarer på spørgsmål, og stiller selv nogen en gang imellem

mega underlig

Nu kunne jeg godt skrive en heeeel masse ting om "vores allesammens AJ", men det gider jeg ikke, og mega underlig er nok ikke en af dem

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-06 01:42

Arne er måske een af de mest "normale" mennesker her!

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-06-06 02:29

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-06-06 02:37

[CITAT][Arne er måske een af de mest "normale" mennesker her!/CITAT]

Håber der er flere af ARNE, der kan tage imod SHIT

Fra mennesker som TEDD...........uden stort tedd.
Stakkels mennesker, tedd........................

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 13-06-06 09:13

Hvad var det liiige der blev spurgt om igen?? Synes lidt at det bliver grimmere og grimmere! Jeg ville da blive enormt ked af det, hvis der blev åbnet en tråd, bare for at grine og svine MIG til... Sorry, men jeg synes ørligt talt det er lidt synd, selvom han kan være lidt ubehagelig en gang i mellem... Det er vi val alle somme tider...?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 13-06-06 20:22

cjaab-> Det synes jeg generelt du har ret i, i alle tilfælde synes jeg, at man skal gå efter bolden i stedet for efter manden.

Så at Arne har fortjent de skideballer han har fået i alle de tråde, hvor vi på skift er blevet nedgjort af ham, det er OK - som man sår, høster man............

Men at bruge to tråde på KanDU til at skælde ud over ham.......

Wow - så må Arne jo være en berømthed

-og en berømthed, som måske sidder og nyder omtalen ,

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 13-06-06 20:43

Flot skrevet TheRipley samme mening er der nok mange af os der har
Hilsen Robert

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 13-06-06 22:39

Nu har jeg "desværre" ikke fået balle af ham endnu, men mon ikke det kommer? Skal sikkert nok have nogle meninger han ikke bryder sig om, men så må jeg jo prøve på bedste vis, ikke at ryge ned på samme nevau (hvis det kan lade sig gøre). Håber dog ikke at det vil ske... Håber også at folk generælt vil tale pænt til hinanden fremover, da det da ikke altid er så enormt sjovt når folk sviner hinanden. Voksne mennesker må også opføre sig derefter!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-06-06 22:47

cjaab, joeh, du har da ret, men sådan er virkligheden desværre ikke.
Jeg har også skældt ud på arne, og det er når han rammer noget der står mig meget nært..så bliver jeg vred..

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 13-06-06 23:40

Selvfølgelig bliver man vred, helt bestemt! Men og lade sig ind på den slags, kan jeg ikke helt se meningen i, sorry... Vil da forsøge at gøre mit bedste for ikke at lade mig provokere på den måde... For har da også været udsat for at blive beskyldt for det værste, uden nogen somhelst grund og ved da at det rammer. Ret meget endda! Men gør nu alligevel mit bedste for ikke at hoppe ned i samme grøft...

G'nat!

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 14-06-06 15:33

Måske var der nogen der skulle tænke på følgende:

Dem der lader sig irritere, er dem der vil blive irriteret.

Det er nu engang ikke sjov at irritere nogen, der ikke lader sig irritere - vel?

Så lad ham dog skrive og overse det, hvis det han skriver irriterer jer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-06-06 17:56

jeb3..... det han skriver behøver nødvendigvis ikke "kun" irriterer, men i høj grad sårer, der er en
væsentlig forskel

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 14-06-06 18:11

Vil give Nordsted1 ret. AJ har i nogen tråde bl.a. generet andre medlemmers børn, det hører ikke hjemme i et videndelingsforum, heller ikke i Smalltalk.....

Men lad ham få modstanden og balladen, når episoderne opstår - denne tråd er jo ikke oprettet fordi Arne har skejet ud, så lad ham være lige nu.

Jamen jo, han gør det sikkert igen, så må vi jo gå efter det han siget til den tid- og så lade være med at køre en heksejagt nu - selv om det snart er Sct. Hans

Knus Ripley - der (tilfældigvis?) bor meget tæt på Bloksbjerg.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-06-06 18:44

TheRipley... Det var altså ikke aj jeg var efter, bare en tilføjelse til jeb3...... har du fået bestilt tid
til eftersyn af kosten, her inden den 23.6 (det var altså en joke )

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 14-06-06 20:47

Norsted1, den er tjekket og i orden - og glæder mig til at mødes med dig og de andre hekse

Knus Ripley

Som bare føjede lidt til "det du mente" - jeg tror godt, jeg kunne læse dig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-06-06 21:46

TheRipley.... Jeg må desværre aflyse aftalen den 23.6. i år, jeg snupper den firehjulede og campingvognen og drager sydpå, men næste år måske