/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Malertilbud
Fra : Thomas_Mygind
Vist : 2915 gange
100 point
Dato : 12-06-06 21:24

Min Kone og jeg skal snart fraflytte vores lejede lejlighed som vi har boet i i 8 år. Vi ønsker at få en ide om hvad det vil koster at gører i stand mht. malerarbejde.

Vi vil ikke bruge malertilbud.dk - da vi ikke vil indhente tilbud - endnu !
Prisen skal bruges til en eventuel forhandling med ejer af ejendommen - så vi kan slippe hurtigt ud af lejligheden.

Lejligheden er en :
2½ værelses
65 m2
2,8 meter til loftet
Maling af:
- vægge
- loft + stuk
- dører og karme og paneler

Der skal også spartles nogle små huller m.v.

Hvad kan det koste for en maler (Ikke sort) i KBH/Bagsværd - er der en der har et kvalificeret bud ?

Accepteret svar
Fra : cjaab

Modtaget 110 point
Dato : 12-06-06 22:15

Fik min gamle lejlighed malet sidste år, da jeg flyttede. Den var på 85kvm. og der var det kun alle vægge der skulle males og en masse huller der skulle spartles. Det kostede mig 6800.- Det var 2 malere i 1 1/2 dag... Så mon ikke det vil komme til at ligne min regning når du har lof og stuk med?

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 12-06-06 22:23

Vi skulle give 4700 escl moms for at få malet en lejlighed på 50 kvm. Med 2.5 meter til loft på Fyn.
dette var - maling af vægge
- paneler
-køkkenlåger
- loft

Og her havde vi selv spartlet alle huller flot.

Så derovre koster det garanteret omkring en 8-10.000

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 12-06-06 22:59

du kan vel sparer en del ved selv at spartle.
hvis du vil male selv, så vær sikker på at udlejer er inforstået med det, ellers kan det blive en træls omgang. normalt vil de ikke tillade det, fordi de ikke kan være sikker på hverken kvalitet af arbejde eller maling.

Junior

Godkendelse af svar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 17-06-06 14:15

Tak for svaret cjaab.