/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Eksamen imorgen. HJÆLP!
Fra : A_MADE
Vist : 524 gange
100 point
Dato : 12-06-06 20:48

Jeg skal til fysik/kemi/biologi eksamen imorgen og jeg har fået nogle eksempler på spørgsmål jeg kan trække. Er der ikke nogen der kan give en grundlæggende forklaring på hvad det er og fortælle hvilke forsøg jeg evt. kunne lave, hvordan jeg laver dem, og hvad de betyder?

Spørgsmål

Neutralisation/titrering/proteinsyntese

Elektromagnetisme

Induktion

Salte

Fotosyntese

Syre/Baser

Salte/Næringsioner/Proteiner

Ved gpdt at det er et stort spørgsmål så hvis hvis i kun svarer på et enkelt eller flere af spørsmållene skal jeg nok give jer yderligere point når jeg får nogen at gi'.

Kommentar
Fra : werter

Dato : 12-06-06 20:54

Du er kommet ind på MUSIK og ikke FYSIK - skynd dig at flytte dit spørgsmål - her får du nok ikke så mange svar!
Vl h Werter

Annuller spørgsmålet
Fra : A_MADE

Dato : 12-06-06 21:02

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-06-06 21:02

et helt år til at forberede sig til eksamen og så er du i panik NU ???