/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Hvem har sagt noget alá
Fra : kajsvaj
Vist : 591 gange
200 point
Dato : 12-06-06 17:47

"Istedet for et guldur ved jubilæer burde vedkommende have et spark i røven"

Og her menes noget med at man ikke skal sidde fast for længe samme sted.

Er det : Poul Henningsen, Piet Hein, Hans Scherfig eller en helt fjerde ?

Vh Kaj

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-06-06 18:30

Det er nok en helt fjerde

http://www.aerenlund.dk/quotes/index.html

Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 12-06-06 18:34

Har været derinde og rode.
Jeg er btw rimeligt sikker på at citatet ikke er korrekt citeret.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-06-06 18:37

selv om jeg søger på enkelte ord, som guldur, spark osv kommer der ingen citater frem, jeg har også forsøgt med lidt engelske ord uden held.... så jeg giver op for nu, måske jeg vender tilbage, ellers må du have god jagt

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 12-06-06 22:21

Er du sikker på at det ikke er en frace fra en film??

Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 29-06-06 02:26

cjaab-> Er du sikker på at det ikke er en illusion at du læser dette ?