/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Autoradio
Fra : fjendsbo
Vist : 847 gange
50 point
Dato : 12-06-06 15:50

buhuuuu. da jeg skulle køre på arbejde i morges var mit bagsæde fyldt med glasskår, den ene rude i bagdøren smadret og bilradioen stjålet. ikke nogen speciel radio men træls træls træls.

Kender i en internet handel hvor man kan købe billige radioer. no-name er fint med mig, men vil ikke købe brugt da det jo så kan være en anden (eller min egen) stjålen radio.

Håber i kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 12-06-06 15:58

t hansen via post order eller harrel nyborg ved ikke om det er stavet rigtig via post order ellers hold øje med bilka og kvicly reklamerne der er somme tider der er radioer til 399

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 12-06-06 17:38

Du kan købe måske billig fed autoradio her:http://www.topauktioner.dk/
Det er mulig de er stjålet, men de er lovlige.
alimak

Kommentar
Fra : fjendsbo

Dato : 12-06-06 21:20

fint site alimak, men jeg bor i jylland

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 12-06-06 23:18

Synd for dig.

alimak