/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Australien i autocamper ?
Fra : kondivand
Vist : 438 gange
50 point
Dato : 12-06-06 12:37

Vi er en familie på 2 voksne og 3 børn, som overvejer at tage en tur til Australien. Her vil vi køre rundt i en autocamper - er der nogen der erfaring med det:

hvor finder vi mere information (ikke pakkeløsninger, da jeg tror det er dyrere) ?
hvad koster det at leje en autocamper ?
er der nogen der erfaring med bestemte udlejere ?

Tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-06-06 13:15

http://www.myplanet.com/da/Rejsemål/Australien/

Selv om det er en rejsearrangør, er der mange gode tips at hente.

Derudover skal I være opmærksomme på, at det skal planlægges i god tid.
Det tager tid at få visum til Australien.

Og hvis I kommer derned, og skal køre rundt på egen hånd, så er der venstrkørsel dernede, og det er ikke "for sjov", hvis der på visse vejstrækninger er advarsler om at begive sig derud i visse køretøjer.

Der dør hvert år folk dernede, fordi de enten kører i stykker eller fast med bilen ude i ødemarken, og ikke har tilstrækkelige forsyninger med af vand især, og anden proviant.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova