/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Tøj
Fra : 8127
Vist : 1068 gange
116 point
Dato : 12-06-06 00:13

Von Dutch kasket. Hvor på nettet kan jeg købe en?

Lacoste solbriller. Hvor??

På forhånd tak..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-06-06 00:44

Prøv på Trend Sales.

Hanne

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 12-06-06 10:11

Hvis du bor i nærheden at Åbenrå, er der en forretning der sælger bla von Dutchtøj til rigtige gode priser, og andre af de dyrere mærkevarer.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 12-06-06 10:16

Er der en forretning i Aabenraa der gør det??? Kan godt se at det vidst er ved at være længe siden jeg har været nede på gågaden et smut så

Kommentar
Fra : 8127

Dato : 12-06-06 13:29

jeb3 har den forretning så ikke en hjemmeside.?? jeg har langt til aabenraa...

Kommentar
Fra : teh_nixc

Dato : 12-06-06 16:25

www.trendsales.dk, den bedste hjemmeside til at handle tøj osv med!
DET VAR WWW.TRENDSALES.DK. Den er dansk!!

Kommentar
Fra : 8127

Dato : 12-06-06 16:48

Jeg kan ikke finde ud af at bruge den

Kommentar
Fra : PaaskeBabz

Dato : 12-06-06 17:32

Der er mange forskellige hjemmesider.. Du kan eventuelt gå ind på Von Dutch's egen hjemmeside og kigge derinde.. Eller også kan du kigge på [I]www.kustommade.com[/I] De har også en masse caps.. og de er på tilbud nu :P

Med hensyn til solbrillerne kan jeg ikke finde nogle hjemmesider der har brillerne, men jeg vil forslå at du gik ned i en brilleforretning og spurgte om et katalog eller lignende og fik dem til at bestille dem hjem..

Kommentar
Fra : swingpigen

Dato : 12-06-06 17:54

Du kan købe orginale von dutch kasketter her :

http://www.kustommade.com/group.asp?group=134&sort=&page=1

Kommentar
Fra : 8127

Dato : 12-06-06 23:02

Til swingpigen og PaaskeBabz.. Tak for det ellers udemærkede link, men jeg ville være glad for noget mere enkelt som sort eller hvid, måske begge dele, istedet for alle de forskellige farver..

Nu hvor jeg alligevel har oprettet et spørgsmål kan jeg jo lige spørge, er der nogen der ved hvor jeg kan få nogen af de her sko..??

adidas A3 Ekiden Cushioning

adidas A3 Sequence Cushioning

adidas A3 Prowl Cushioning

Air Tailwind

Air Max 360

Air Max Plus

Shox Explodine

Accepteret svar
Fra : PaaskeBabz

Modtaget 116 point
Dato : 16-06-06 21:52

Der er en helt sort herinde: http://www.yatego.com/q,von,dutch,cap
Og den hvide kan du finde her: http://beltespenner.com/oscommerce/index.php?cPath=26

Med hensyn til skoene kan du gå ind på www.kitbag.com eller www.footlocker.com Her er skoene meget billigere end i DK. Fx. kan du få Air Max 360 til 160$ hvilket er 600 kr billigere end i DK, men husk du skal betale fragt ;)

Har selv købt air max 360i lufthavnen i Israel til 110 $, så har sparet en del ;)

Godkendelse af svar
Fra : 8127

Dato : 17-06-06 17:49

Tak for svaret PaaskeBabz.