/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
SmartFTP: Se GIFfil - hvordan
Fra : jkrjk2
Vist : 772 gange
350 point
Dato : 11-06-06 20:37

Hej!
Jeg har SmartFTP v. 2.0996.

Jeg skal udskifte et image, men jeg kan ikke "få lov at se" dem som er uploaded.
Når jeg vælger "view" bliver de åbnet i notepad.
Hvor laver jeg det om?

Kommentar
Fra : labuni

Dato : 11-06-06 21:13

Hej.

Du skal bruge "Execute" istedet for.

Mvh. Lars

Accepteret svar
Fra : labuni

Modtaget 360 point
Dato : 11-06-06 21:21

Hej igen.

Hvis du vil ændre det, skal du på menulinien gå ind i "Tools" og "Settings"
her vælger du "General" i menuen til venstre. Herefter kan du vælge hvilket program filerne skal åbnes i under "File Viewer/Editor" i højre side.

Godkendelse af svar
Fra : jkrjk2

Dato : 11-06-06 22:29

Tak for svaret labuni. Det var liiiiige noget jeg kunne bruge, så jeg kan komme videre.