/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Hotel i London
Fra : dreyer
Vist : 725 gange
100 point
Dato : 11-06-06 18:50

Jeg søger et hotel i London. Kender du et?

Der er følgende krav:

Billigt (dvs. sådan ca. 300-500 kr. pr. nat)
Central beliggenhed
Morgenmad
Dobbeltværelse
Bad/toilet

Om det har en eller fem stjerner er ligegyldigt, så længe ovenstående krav er opfyldt.
Jeg ønsker ikke links til diverse hotel-søgemaskiner, men derimod personlige erfaringer og/eller konkrete forslag.

På forhånd tak!

Venlig hilsen
Dreyer

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 11-06-06 21:46

Hej Dreyer1

Jeg kan anbefale Hotal Montana på Gloucester Road. Det er rimeligt i forhold til prisen, ligger lige over for Gloucester Road Tube station (Picadilly line - direkte fra Heathrow til Picadilly Circus, samt Circle line og district line). Har continental breakfast, samt indisk restaurant. Hvis du bestiller, skal du bede om at få bad og toilet inde på værelset, fordi enkelte værelser har bad på gangen.

Du kan finde hotellet ved at søge på Google, Hotel Montana+London, eller her:

http://hotels.uk-bookings.com/hotel/gb/montanahotel.html
eller her
http://www.hotel-assist.com/montana.html

god rejse
vesterbo

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 11-06-06 21:55

Jeg har boet på Hotel Avon. Et udmærket hotel og hvis du skriver direkte til hotellet, så kan du evt. få en billigere pris end via hotelbookingssiderne.
Værelserne er meget små, men det er de jo på de fleste London´ske hoteller. Morgenmaden var helt i top, hvor man selv kunne vælge imellem europæisk eller det helt store med spejlæg, pølser og bacon. Morgenmad er inkluderet i prisen. Hotellet ligger godt, tæt på paddington st. og klods op ad Hyde Park. Nogle dage gik vi ind til Oxford Street, der er ikke så langt.

mvh Timeglas

http://hotels.uk-bookings.com/hotel/gb/avonhotel.html?sid=dce8ac762007ace88d5d24d942635b3b;checkin=;checkout=

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-06 23:18

Hej Dreyer.

Jeg vil anbefale dig at vente til du kommer derover med at booke dig ind på et hotel..

Du får et hotelværelse til langt under diverse listepriser på denne måde - og jeg lover dig (cross my hart), at du ikke kommer til at stå på gaden.. De kappes simpelthen indædt om gæster til alle deres hoteller/bed and breakfast..
Langt de fleste steder har de skilte ude, hvor priserne for en overnatning kan studeres nøje, inden du belutter dig. Hotellerne ligger side om side, så du kan roligt tillade dig at være kræsen i dit valg..

Jeg har gjort det sådan tre gange - og er aldrig blevet skuffet.

Earl's Court er et glimrende sted, hvis man ønsker at bo billigt, og samtidig være tæt på alting uden at bo lige midt i "Ragnarok".. Med undergrunden er du i kernen af London på ca 5 min.

Sidst jeg var i Earl's Court boede jeg på hotel "Olympia". Stedet ejes af Indere, og værelserne er små, men det er billigt og rent.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 12-06-06 10:52

Hej Dreyer.
Jeg giver creamygirl helt ret. Vent indtil du ankommer, det har jeg med STORT held gjort i kvarteret 50-100 meter fra Kings Cross Station. Her er 1 million billige hoteller, og har du "is i maven" .. så vent til sidst på dagen, for så er det "Hjallerup Marked"

Go' tur .. jeg er helt misundelig
/PG

Kommentar
Fra : dreyer

Dato : 12-06-06 19:27

Hej! Tak for de foreløbige svar.
Det lyder fristende at vente, såfremt at jeg kan være sikker på at få et værelse til billigere penge. Men dur idéen også i løbet af juli måned, hvor man må forvente at der er godt gang i turisteriet? Jeg vil meget nødig stå uden tag over hovedet!

Venlig hilsen
Dreyer

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-06-06 23:09

Jeps, ideen med først at booke ved ankomsten, er 100% sikker - også i højsæsonen.

Min rejse til Earl's Court var i Juli, og jeg tør love dig en is (med maximum kugler), hvis du kommer til at stå uden tag over hovedet. Det tror jeg simpelthen ikke på kan lade sig gøre.

Håber du får en forrygende tur. London er en herlig by

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 14-06-06 17:34

Jeps,
Og jeg giver is til resten af familien/venner og bekendte.
/PG