/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Vista Beta 2
Fra : Surf
Vist : 517 gange
50 point
Dato : 11-06-06 16:06

Nu kan i enten downloadet eller bestille den hjem til jer selv

http://www.microsoft.com/windowsvista/getready/preview.mspx

hvad i end gøre så sørg for at jeres computer kan køre den og har alle kravene og at den er stabil nok til at kunne køre den

Og i den anledning vil jeg lige spørge om nogen her allerede ved det. og om de har installeret den. og hvad er bedst en opgraddering eller en ren installision

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 11-06-06 16:12

du skal passe på med at lave dual-boot, da du så kan få kæmpe problemer hvis du vil af med Vista igen (kræver ofte en gang Killdisk)

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 11-06-06 16:26

der køre lignende tråde på

itsvar

og

itup

bare til orientering, der er også gode indlæg

Kommentar
Fra : gril

Dato : 11-06-06 17:09

hej surf du skriver at man kan bestille den men hvor gør jeg det

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 11-06-06 17:17

Citat
hej surf du skriver at man kan bestille den men hvor gør jeg det
Der hvor der stået

Order the Windows Vista Beta 2 and RC1 DVD kits

og hvor der stået order now. find denmark og klki på go

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-06 17:27

Min comp. er ikke stor nok !!!

Siemens-Fujitsu m. Intel Pentium IIIc 733 Mhz CPU. 512-110Mhz. SD-RAM, on-board grafikchip: Intel(R) 82810E Graphics Controller (Microsoft Corporation) (32 MB), ialt : 65.4Gb. lagerplads fordelt på 3 HD'ere (..én er en extern USB 1.1 ) ..skærmen er en 15" Optiquest fra 1986

</FATTIG-RØVEN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-06 17:28

Ps. ....men jeg bruger bl.a: IE7 Beta 2 browseren under Windows XP Pro

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-06 17:30

LØGN : Optiquest skærm fra 1996 ..det er -...altså

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 11-06-06 17:36

Til FATTIGRØVEN

Spar penge op og køb dig en ny pc hehe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-06-06 08:24

Surf -> Det er jo også det jeg har gjort ...siden 1996

..så om et par år (..når Windows Vista er over Beta stadiet) vil jeg købe mig en nyere model

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 12-06-06 10:20

Hej, jeg har hentet den nye Vista Beta 2, den på 32 bit, har installeret den på en ren HDD, den PC den er lagt ind på er på 3.0 GHZ, 1024 MB ram, HDD´n er på 200GB,opdelt i tre partioner, et Asus bundkort P4S800-MX, grafikkort Geforce FX 5900

Vista er absolut ikke fejlfri, det er jo også en beta udgave, man kommer virkelig på arbejde med at få den til at køre fornuftigt.
Man finder hurtigt ud af hvilken hardware den ikke vil køre med, det kan man teste med et program fra Microsoft, der er også et problem med antivirus programmer, jeg fandt et gratis på nettet fra CA Trust, men det er ikke godt, selvom Microsoft har sagt god for det, det er smidt ud igen, jeg prøver mig frem med andre, mange skriver deres program er designet til Vista, det er desværre forkert.
Vista kører efterhånden lidt bedre som jeg arbejder med den.
Glem alt om hvad der skrives om minimums krav, jeg mener, at PC´n mindst skal være på 2.0 GHZ,1024 MB ram, der har været nævnt mindre krav.

Det bliver interessant at høre andre kommentarer på tråden

MVH
Tadeo