/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Billige gårde?
Fra : salacia
Vist : 2453 gange
100 point
Dato : 11-06-06 12:00

Hej

Det er min store drøm at bo på en hyggelig gård på landet.

Jeg ved ikke helt hvor jeg skal lede, så mon ikke der er en herinde, der kan hjælpe mig?

Min kæreste og jeg søger en billig gård enten i nærheden af Silkeborg, Viborg, Bjerringbro, Skive eller Holstebro.

Giv gerne links

På forhånd mange tak for hjælpen :)

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-06-06 12:11

Jeg ved det ikke..
Men der er nok en del med samme interesse på http://farmerdating.dk/

god søndag
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 11-06-06 12:21

Prøv Den Blå Avis. Ligeledes er der en del at hente i de lokale aviser ovre i Jylland, men mange af aviserne har ikke egen hjemmeside. Jyllands-Posten er værd at købe i dag. Der er en del annoncer.

Held og lykke.

--
Med venlig hilsen

Henrik

PS: Vil selv gerne til Sønderjylland efter uddannelsen slutter her til juni 2007.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 11-06-06 12:49

hvad med at pøve en lokal ejendomsmægler
eller sætte annonce i den lokale avis i det område i gerne vil bo i

Kommentar
Fra : slander

Dato : 11-06-06 12:56

http://www.boligsiden.dk/ afkryds det område du leder i. og landejendomme.. så skulle der gerne vise sig et par stykker..

Kommentar
Fra : slander

Dato : 11-06-06 12:57

og hvis det er større gårde/ejendomme du søger kan du prøve her http://www.landbrugsavisen.dk/siab.asp?o_id=42475

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-06-06 13:24

Nådada
Ambitionerne om boligen er ellers højnet noget.
Forleden ledte du efter en lille lejlighed i Silkeborg

mvh dova

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 11-06-06 23:13

I Thy kan du få et helt hus, for udbetalingen til et der ligger i Kbh.