/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
mere aktivitet?
Fra : ypsiQ
Vist : 569 gange
100 point
Dato : 11-06-06 00:05

Hejsa

Jeg syntes det er synd at der ikke er flere aktuelle spørgsmål og debat omkring temaet sexualitet her på sitet, for det er da en (forhåbentlig) en stor del af alles interesse?

Skal vi ikke få sat lidt mere aktivitet på dette forum?

Eller er sexualiteten blandt sitets brugerer et tabu?

Mvh
ypsi Q

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-06-06 00:20

Nu er dette her jo slet ikke et debatforum som sådan, men udelukkende tænkt som et sted, hvor folk der er i tvivl og mangler svar på noget konkret, kan gå ind og spørge andre til råds.

Så tabu??

Næ, det tror jeg ikke, men at du savner spørgsmål, skyldes måske, at der ikke er så mange ting folk har behov for at få svar på.

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-06-06 12:51

Shhh! Der er fodbold!

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 11-06-06 13:16

Hej dova

ja, jeg er godt klar over at det er stedet for spørgsmål og svar, mere end det er debat.
Jeg undrede mig blot over at de stående spørgsmål alle er af ældre dato og at der er relstivt få af dem i forhold til de trends jeg ellers ser på nettet.

Men nu kan jeg jo se at der er respons i kategorien, så jeg vil da komme med et par af mine spørgsmål *SS*

Mvh
ypsi Q

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 11-06-06 16:03

Jamen sæføli kan du da bare komme med dine spørgsmål.
Dem der abbonerer på sexualitet får en mail om at der er stillet et spørgsmål, så naturligvis er der nogen der forsøger at besvare dine spørgsmål.

Annuller spørgsmålet
Fra : ypsiQ

Dato : 12-06-06 11:21

Jeps,

Jeg er i geng

Mvh
Madam ypsi Q