/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
byen?
Fra : swingpigen
Vist : 450 gange
50 point
Dato : 10-06-06 23:24

Heej..

Hvor skal unge på 15-16 år gå i byen henne i odense?
er der nogle der har nogle steder? istedet for at de sniger sig ind på de steder hvor de er for unge, eller hænger ud på et gadehjørne.

mange tak :)

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 11-06-06 12:09

Studenterhuset, ville være et godt bud. De holder hele tiden en masse arrangementer, hvor der ikke er nogen aldersbegrænsning...

Kommentar
Fra : swingpigen

Dato : 11-06-06 17:26

hvor ligger det henne, og hvordan kommer man ind, og hvornår er det der?

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 11-06-06 17:34

Det skal jeg nok lige finde ud af til dig! Skal lige ha' fat i kæresten, da det er ham der bor i Odense og har med studenterhuset at gøre... Snakker med ham i aften, og finder lige ud af flere detaljer til dig...

Kommentar
Fra : swingpigen

Dato : 11-06-06 17:37

Tusind tak .

det er rigtigt sødt af dig hvis du gider det

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 11-06-06 17:40

Selvfølgelig gider jeg da det Kan jo ikke ha' at folk hænger på gadehjørnerne, hæhæ! Er det dig selv der skal afsted eller...?

Accepteret svar
Fra : cjaab

Modtaget 50 point
Dato : 11-06-06 17:48

Hey igen! De har åbenbart en hjemmeside, så her er et link til den. Der skulle stå alt hvad du gerne vil vide http://www.studenterhus.dk/

Kommentar
Fra : swingpigen

Dato : 11-06-06 17:48

jaa, mig og nogle venner og sådan. det er så træls at vi aldrig kan komme ind nogle steder

Godkendelse af svar
Fra : swingpigen

Dato : 11-06-06 17:56

Tak for svaret cjaab.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 11-06-06 17:59

Selvfølgelig da! Men hører ham også lige om der skulle være andre stæder i Odense hvor i kan komme i byen