/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
hvordan gemmer man sine e-mail
Fra : loberg
Vist : 1066 gange
200 point
Dato : 10-06-06 22:33

Hej.
hvordan gemmer man sine e-mails ? Jeg vil gerne lave back up af nogle de e-mail som jeg får. Men hvordan gør man ? Jeg har Outlook Express.
Venlig hilsen JIM

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 210 point
Dato : 10-06-06 22:36
Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 10-06-06 22:41

Man kan også gøre det automatisk, f,eks med dette gratis program http://www.picobackup.com/

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 10-06-06 22:43

Er det ikke noget med, at det kun er gratis i 30 dage??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-06-06 22:49

Du kan også oprette en gratis hotmail konto, og videresende dine mail dertil

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 10-06-06 22:57

peet49, der er en gratis version som fungerer fint forever. Jeg bruger den selv.

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 10-06-06 23:07

Den bedste løsning er ganske enkel - hjemtag det gratis program http://www.picobackup.com/
(der er ingen tidsbegrænsning på pt - vi har kørt hele året)

Lav en ny mappe f.eks. "Data" - deri laver du endnu en mappe "mails"
(I mappen data gemmer du hvad der er særligt vigtigt)

Når du starter Pica beder programmet dig oplyse hvor kopierne skal gemmes, og det fortæller du så blot. Endelig spørger programmet om tidspunkt for kopiering, og da kan du tage f.eks. som hver dag kl 20 (kopieringen sker i baggrunden mens du arbejder videre.

Når du har kopierne gemt i en post-u-afhængig mappe, sker der ikke dine kopier noget, selv om dit postprogram en dag måtte bryde ned.

Det er den sikreste, den enkleste og nemmeste metode jeg endnu har set

Mvh - SEMMER

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-06-06 08:35

Marker e-mail klik på filer i venstre hjørne klik på gem som og vælg den mappe du vil gemme den i. Når du så vil se på e-mail igen går du til mappen hvor du har lagt dem og finder den mail du vil se igen klikker på den og Outlook åbner automatisk, du kan også gemme dem på en diskette.

dr.dem

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-06 10:11

semmer....Det er den sikreste, den enkleste og nemmeste metode jeg endnu har set..... det er nu
lige så enkelt, at oprette en hotmail konto, og videresende sine mails dertil,

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 11-06-06 14:28

Hej Nordstedt

Ja, hvis det drejer sig om få mails
men vi har over 10.000 at tage vare på
alene i indbakken ligger der lige nu 3.971 stk.

Og så er man nødt til at have noget automatisk kopiering
- det gør Pica på ca 15 minutter.

Hvor meget kan du gemme hos Hotmail?

Mvh - SEMMER

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 11-06-06 21:06

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 11-06-06 21:09

Selv tak, har man prøvet det et par gange, er det såmen både nemt og hurtigt.