/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Printersoftware (HP)
Fra : koko3
Vist : 340 gange
10 point
Dato : 10-06-06 22:15

Hej.

Jeg har installeret hp image zone, plus en masse andre printer programmer.
Nu skal jeg ikke bruge programmerne mere, så jeg vil afínstallere dem.
Problemet er så at jeg ikke kan afinstallere Hp image zone.
Alle de andre programmer kunne afinstalleres uden problemer.

Grunde til at jeg skriver flere programmer er at HP tilføjer en masse "unødvendige" programmer
ved installation.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-06-06 22:20

Hvor har du forsøgt at afinstallere den?

I tilføj/slet programmer i Kontrolpanel?

I så fald, gå ind i Start og i Alle Programmer.

Find HP Image Zone - måske der her er et punkt, hvor der står "afinstallation".

Hanne

Kommentar
Fra : koko3

Dato : 10-06-06 22:24

Jeg har prøvet begge metoder.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 10-06-06 22:27

Prøv i fejlsikret tilstand.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-06-06 22:28

Hvis du har skiven med programmet, så prøv at lægge den i og >setup exe< det kan være du får muligheden for at afindstallere den.

Kommentar
Fra : koko3

Dato : 10-06-06 22:57

Har prøvet begge dele.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-06-06 23:06

Det er vel ikke sådan at du har noget popup blokering så du ikke kan svare programmet.

Kommentar
Fra : koko3

Dato : 10-06-06 23:18

Jeg har internet explores standard pop-up blocker, men har prøvet imens den var slået fra.

Det er lidt mystisk.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-06-06 23:29

Det kan så være at hvis du indstallerer det program at du så bagefter kan afindstallere det.
Programmet til min HP Deskjet 3820 (Kandupræmie ) er der afindstallering som et af valgmulighederne.

Kommentar
Fra : koko3

Dato : 10-06-06 23:48

Det var nøjagtigt det første jeg tænkte.

Så jeg gik igang igen, men uden held.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-06-06 23:59

Hvis du bruger Spybot search & destroy kan du se om programmet er "kørende" fra opstart og du kan så udelukke det fra opstart.
http://www.spywarefri.dk
>værktøjer
>rul lidt ned til den blå SPYBOT
Den er gratis

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 11-06-06 08:45

hej
har du prøvet i stifinder

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-06-06 11:14

Mon man ikke skal slå automatisk overvågning fra imens, prgrammet fjernes....

Kommentar
Fra : koko3

Dato : 11-06-06 11:30

Det kan godt være det er mig der er dum, men hvad er automatisk overvågning,
og hvor kan det slås fra??

Kommentar
Fra : koko3

Dato : 11-06-06 11:33

Jeg har prøvet i stifinder, men kan ikke finde nogen afinstallationsfil.

Annuller spørgsmålet
Fra : koko3

Dato : 12-06-06 18:12

.