/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
indbo
Fra : pop3
Vist : 464 gange
100 point
Dato : 10-06-06 19:29

Min kærste og jeg er gået fra hianden og der to børn involveret.

exén er flyttet ind hos sin mor sammen med børne, og nægter at snakke med mig fra starten.
jeg vil hører om hun vil dele indboet og svare det vil hun gerne på et tid punkt.

en dag jeg kommer hjem fra arbejdet er hele huset ryttet.

så vil jeg høre: det jeg her regninger på med mit navn på det er jo midt. hvordan kan jeg så få fat på de ting

undskyld jeg er ikke så god til at skrive

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 10-06-06 19:45

Hejsa

Du skal hurtigst muligt have fat i en advokat, og mener du det er tyveri, må politet spørges / anmeldes til...

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 10-06-06 20:06

gå til en advokat for at få styr på paragrafferne, men lad være med at blande politiet ind i det. prøv i første omgang at snakke fornuft med hende. der er ingen grund til at smide benzin på bålet.

Annuller spørgsmålet
Fra : pop3

Dato : 10-06-06 21:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 10-06-06 21:27

Hejsa pop3.Ja det er jo en kedelig historie, som man desværre ofte hører om.De ting som du har kvittering på, har du krav på at få.Og de ting i har købt i fællesskab skal deles.Du bør gå til en advokat, som så sikkert vil kontakte hende.Når hun ikke vil snakke med dig er det det eneste du kan gøre.Hvis hun får et brev fra en advokat, kan det jo være hun vågner op, og ønsker at være med til at løse problemerne.Man kan altså ikke bare lade være med at tale med sin ex, og så i øvrigt slippe godt fra at tage det hele.Hvis hun ikke vil tale med dig, er der kun advokaten tilbage.Desværre.
Held og lykke med det,og op med humøret.
Venlig hilsen ilgp.