/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Weber Q - Er det noget der dur
Fra : Pluton
Vist : 1215 gange
100 point
Dato : 10-06-06 18:28

Som ivrig Weber-griller overvejer jeg at købe en Weber Q 120 til de campingturene, hvor man ikke må bruge træ-kuls-grill.

Men er det overhovedet værd at grille på en gas-grill som Weber Q? Giver det en grill-smag, eller er det bare et andet udekøkken?

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 10-06-06 18:39

Sjovt at det spørgsmål skulle komme lige nu, hvor jeg har tændt op under min Q. Det er en ganske glimrende grill, og ja der kommer grillsmag. Og så slipper man for aske og tændvæske og at løbe tør for kul. Ok, man kan løbe tør for gas, men det er ingen sag.

Invester du blot i sådan en fætter, det kan varmt anbefales.

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 100 point
Dato : 12-06-06 21:56

Glemte helt at fremhæve fordelene ved at kunne regulere varmen!!

Godkendelse af svar
Fra : Pluton

Dato : 13-06-06 19:16

Tak for svaret IceCap.

Jeg havde håbet på flere tilbagemeldinger, for der er tilsyneladende solgt en del. Måske står de bare til pynt

PS: Jeg stolede på dig og har købt en.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 21-06-06 23:02

Håber du har haft glæde af den, Q100 har vundet en test af transportable grills i aften på TV2 Lorry. Se her: http://tv2lorry.dk/Programmer/Konzoom/692we.htm