/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Vaskemaskine mekaniker!
Fra : dengalemand
Vist : 1260 gange
50 point
Dato : 10-06-06 16:54

Hej allesammen!

Er der nogen der har en ide´om der er en vaskemaskine mekaniker i københavn Ø,N,NV, gentofte & hellerup?

God Weekend

DGM

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 10-06-06 16:57

prøv din lokale elektrikker.
Det plejer at være dem som fikser det..

Kommentar
Fra : 25

Dato : 10-06-06 17:03

Jegt ringer som regel til fabrikanten d.v.s. i mit tilfælde Miele i Glostrup, der beder jeg om serviceafdelingen, de sender så en mekaniker ud og rep. maskinen.

Kommentar
Fra : mercerpigen

Dato : 11-06-06 01:09

Hej.

Som 25 gør ringer jeg også til Miele, hvis der har været noget. Du kan endda bestill dele, hvis du kan skifte den selv.
3 gange har montøren været her. 2 gange var det småfejl, og beskeden var: Ingen regning, det er kundepleje. SÅDAN Miele
Sådan skal det F.... klares. Jeg har kun roser tilovers for jer.
Gode hvidevare og 112% iorden kundepleje

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 50 point
Dato : 11-06-06 09:18
Godkendelse af svar
Fra : dengalemand

Dato : 04-07-06 20:28

Tak for svaret rotw. Beklager at det tog så lang tid, havde noget vasketøj om ørene! Entllig ku jeg bare havde tænkt på det samme! Ha en rigtig god sommer
DGM

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-07-06 21:58

i lige måde