/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Stelnr. på Honda Vision
Fra : jonas16
Vist : 838 gange
100 point
Dato : 10-06-06 16:23

Jeg har en Honda Vision, som jeg meget godt kunne tænke mig at tjekke stelnummeret på. Jeg har ikke nogen anelse om, hvor det sidder henne. Nogen, der kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-06-06 19:04

Mener det sidder bag et dæksel inden i hanskerummet, og er slået ind i forgaflen.
Tit sidder nummeret også under scooteren, lige under din fod.

Husk at luk spørgsmål:
http://www.kandu.dk/Spg43601.aspx
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jonas16

Dato : 11-06-06 12:42

Der er nogle der siger, at stelnummeret sidder på et lille skilt. På min gamle suzuki samurai var stemnummeret ridset direkte ind i forgaflen. Jeg har ihvertfald prøvet at kigge under scooteren, men der var ingenting. men når du siger under min fod, er det så inde mellem bunden og mine fødder. Man kan nemlig skrue det skjold, hvor jeg sætter mine fødder af.
Jeg har også skruet frontskjoldet af indtil forgaflen. Som sagt er der nogle, der siger, at det sidder på et skilt, så jeg aner ikke, hvad jeg skal tro på.
Mvh. Jonas

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 11-06-06 13:29

Der er lov for det skal sidde på forgaflen, og slået ind med tal og bogstaver, men om du kan se det på forgaflen fra førersiden gennem en lem i hanskerummet eller du skal have frontskjoldet af ?, det sidste er usævanligt da det skal kunne findes af politiet hurtigt.
Er der ikke en plastdims du kan pille/skrue af lige foran dig i over eller under hanskerummet, tit er det en taskeholder.
Når jeg siger under fødderne, så skal det kunne ses, når du ligger scooteren ned, oppe under bunden, uden at skille noget ad.
At der også tit er sat plader på med samme nummer, andre steder, er en anden sag, da de tit sidder meget synligt på siden indvendig i hjælmrummet.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : jonas16

Dato : 13-06-06 09:11

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-06-06 11:51

Selv tak
Hvordan fandt du den?
VH Palle Hansen