/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Optag i spil
Fra : Coolio_Nic
Vist : 529 gange
35 point
Dato : 10-06-06 13:47

hvilket program skal jeg bruge for at kunne optage i mine spil?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 10-06-06 13:54

Citat
hvilket program skal jeg bruge for at kunne optage i mine spil?

Hvad skal du optage? I hvilke spil? Og hvorfor?

Kommentar
Fra : Coolio_Nic

Dato : 10-06-06 13:57

jeg skal optage i World of warcraft fordi jeg ville lave en lille film på 15-20 min

Kommentar
Fra : lonezoo

Dato : 10-06-06 14:39

ved ikke med Wow men i cs skal du i konsolen skrive record(mellemrum) navnet på det din demo skal hedde(mellemrum) også 1 eks: record de_dust2 1

Kommentar
Fra : Coolio_Nic

Dato : 10-06-06 17:12

Det kan man ikke

Accepteret svar
Fra : JohnHetner

Modtaget 35 point
Dato : 10-06-06 19:55

Hej Coolio_Nic

Jeg brugte et program som hedder 'Gamecam' til World of Warcraft.

du kan downloade det fra dette link;

http://www.planetgamecam.com/index.php?locid=download&pgcsid=fd2fe63f5f663071829de84b59f6d0ef

Giv dig lidt tid til at lære det at kende. Jeg fumlede lidt med det i starten men jeg fandt ud af det til sidst, og jeg har efterhåden lavet mange film til det spil.

God fornøjelse.
MVH John

Kommentar
Fra : Coolio_Nic

Dato : 10-06-06 22:53

Tak kan jeg måske få en lille vejledning kan ikk finde min "Interface key" hehe

Kommentar
Fra : JohnHetner

Dato : 11-06-06 15:08

Ja det kan du godt få;

Trin 1:
For at bruge programmet til et spil, skal du gå ind i 'Profile Manager'

Trin 2:
Tryk så 'New Profile' og vælg startfilen til det spil du vil bruge 'Gamecam' til.

Trin 3: Gå ind i spillet imens Gamecam er startet og ligger imellem de programmer der kører i baggrunden. (dem der ligger på process-linien.

Trin 4:
Inde i spillet (allerede i starten af det) vil en lille grå fjernkontrol.
Du kan vælge at bruge den eller at trykke 'F1' og bruge de nyttige 'Hotkeys'.
(dem foretrækker jeg)

Du kan ændre knapperne inde i 'Profile Manager' og videre inde i 'Hotkeys'.
Derved kan du fix'e dit problem med interface knappen.

MVH John...

Godkendelse af svar
Fra : Coolio_Nic

Dato : 11-06-06 15:25

tusind tak for svartet og vejledningen;)

Kommentar
Fra : JohnHetner

Dato : 11-06-06 15:28

Selv tak.

Hvis du har flere spørgsmål til programmet så skriv.

Jeg har selv haft store problemer med det, men jeg fandt ud af det ved nogle få eksperimenter, men det tog sin tid. Så jeg vil råde dig til at spørge, så du ikke skal igennem det som jeg var igennem med det program.

held og lykke..,.,.,.,MVH John