/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Endelig Fredag
Fra : gasmanden
Vist : 811 gange
250 point
Dato : 09-06-06 23:24

Endelig Fredag ..... og bold i fjerneren
og en dejlig weekend i vente

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 09-06-06 23:33

Endelig fredag, skal til min lillesøster, svoger og 2 nevøer og grille med ungerne. Samtidig skal jeg møde min datters kæreste første gang.
Solsommer varme.... på søndag går vi ned til stranden (ja det vi går, tager kun 10 min GG)
Så jeg brokker mig ikke over alle dem der ser forbold, så er der nemlig mere plads i sandet, ved vandet det er jo så skønt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-06-06 23:40

Danmark i en nøddeskal! Sommer og afslapning!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-06-06 23:43

Jeg håber på megen i morgen, da vi skal have gadefest

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 09-06-06 23:54

sparer mindst 20 min om dagen .... har pool i haven

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 09-06-06 23:59

Okay, men stranden er nu skønnere end en pool.
De lover sommer i morgen,sommer i overmorgen,sommer morgenen efter und so weiter til torsdag, hvor der måske skal komme lidt bulder-vejjr.
Men med temperaturer op til 28 grader?????

yes - mor her tager bogen med til vandet, den bette med og så skal der læses, bades, spises madpakker, gider ikke gå hjem før det er aften eller hvis vi ligner kogte krebs.

NEMLIG

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-06-06 00:01

Må hellere tage til Bilka i morgen og købe den ventilator jeg truer med at købe hver år!

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 10-06-06 00:03

Ventilator.....

Put lidt kold vand i hovedet og sæt en til at vifte med et palmeblad

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 10-06-06 00:06

Go' Weekend!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-06-06 00:09

Jeg skal snart til at klippe hæk, og skal til genbrugsmarked på søndag! Damn jeg er blevet borgelig!!!

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 10-06-06 00:29

ikke godt for tedd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-06-06 00:31

Ja tak, bold i fjerneren. Det giver jo som regel ansvarsfraskrivelser af dimensioner

Mænd er sq ikke for kloge!

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 10-06-06 00:54

Creamy, så lang tid de ser bold, ved du da hvor han er

Og så kan du jo lave hvad du vil imens... he he

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-06-06 06:44

Prøv at vimse ind foran skærmen i et sæt lækkert undertøj........ husk webcam

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-06-06 11:31

Og Husk så Tedd.
Ti pilsnere over hækken, er bedre end een hegnslov.

Ps. I må hygge mens jeg angriber arbejdsseddelkrukken.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 10-06-06 11:44

EC god arbejdslyst. He he....

Jeg har lige bagt boller og flutes,mangler lige en at lave en kage, så drøner vi til lillesøsterfor at grille.... Så må fodbold være fodbold...

Men sig mig lige, hvorfor skal det altid gå ud over ungerne, at der er VM mm.....

INGEN DISNEYSJOV....

Long nose til alle ungerne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-06-06 12:32
Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-06-06 14:43

Se bort fra mit indlæg, jeg prøvede at lægge et billede ind, som passede til en fodboldweekend.

Det lykkedes så ikke

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-06-06 17:09

Flot billede..............................og da jeg lige afprøvede den...................
Der er reserveret en Hotmail-konto til dig.

Vær opmærksom på, at når du har aktiveret din konto, forbliver den kun aktiv, hvis du:
Logger på mindst én gang i de næste (10) dage.
Logger på mindst én gang hver 30 dayg efter de første (10) dage.
Klik på Aktiver min konto for at fortsætte.

Tak Ans - der var lige en af mine mails der skulle aktiveres.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-06-06 20:14

Jeg har siddet hele dagen og hygget mig sammen med gode venner i solen og spist rester fra de riges bord.

Ahhhhh

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-06-06 20:15

Noget af græsplænen blev slået i dag med en larmende maskine

http://www.judaslair.dk/pic/pic08405.gif

Resten af plænen bliver slået i morgen sådan ca. ved 15 tiden

e.c

Glad for at kunne hjælpe

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-06-06 20:41

Tak for hjælpen ans!

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 16-06-06 21:01

igen igen

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 16-06-06 21:17

gasmanden

Sælger du gasmasker også.
Har ÆDT en klam reje/fiske mad...

Selv katten flygter...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-06-06 21:20

Endelig Fredag >>>>> forkert stavet>>>>>Uendelig Fredag.

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 16-06-06 21:34

Har da et par maske ... måske er de til salg
..... kan måske kun blive pænere af dem

Accepteret svar
Fra : droslerne

Modtaget 250 point
Dato : 16-06-06 21:38

Min svigermor har meldt at hun ikke kommer denne Weekend så det bliver alletiders.

God Weekend
Robert

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 16-06-06 21:39

Fredagen er da ikke uendelig ....
ku godt bruge dem lidt længere

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-06-06 21:42

Sorry - så Uendelig kort fredag

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 16-06-06 21:42

droslerne

så bliver det jo en god weekend alligevel

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 16-06-06 21:47

Det kan du tro sikken en fest, jeg har ringet til hende at hun nu ikke skal fortryde
Hilsen Robert

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 17-06-06 09:19

le mans

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-06-06 16:47

Ja, svigermødre kan være en plage...glæder mig til at blive det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-07-06 13:21

Så er det snart fredag igen.

WM-fodbold er slut, Wimbeldon er slut, men så har vi Handicaptouren.

Rytterne klarer sig ikke så godt på grund af manglende hjælpemidler for dem.

Godkendelse af svar
Fra : gasmanden

Dato : 14-07-06 21:29

Tak for svaret droslerne.