/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Velkommen til Brinsen
Fra : o.v.n.
Vist : 677 gange
300 point
Dato : 09-06-06 22:40

Hej til alle på Kandu, der kommet en ny kandut nemlig Brinsen, der skriver om sig selv at han/hun er udlandsdansker, alle er velkomne så vær med til at ønske Brinsen velkommen hvis du Brinsen ophøjer dig til superbruger, er du med i lodtrækningen om månedens dims, når jeg lukker spørgsmålet

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-06-06 22:43

Kandutspringeren Brinsen - velkommen i "vort" forum

Hanne

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-06-06 01:49

Jeg kan nu ikke se Brinsen's bogstaver,
Næste gang jeg kikker, vil jeg prøve med åbne øjne

Men velkommen til Brinsen

Kommentar
Fra : Brinsen

Dato : 10-06-06 02:30

Tik tak, så vældi majet for fin velkomst fra OVN.

Nu jaj håeb igge nogen forveksl maj med Gron brinsen. Uhadada han væer jo Gonge en dag, og jaj slet slet igge væer så fornem som han.
Jaj må pænt væer nummere 2 og igge blive iritiert og rundt på gulv af den grund, sige min hustru. Frederik må desvæer slæt igge væer her for Gron Brinsessen, mæn så jaj tæenkt at nu min kone alligevel har ondt i ben og igge er til det sture, så hvorfår ikke blive medlem af kandut. Det virkli se ud som en huggeligt sted med majet tant og fjas. glæder maj til at svar på mange spørsmål herind.

Brinsen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-06-06 03:20

Ja så er der vel kun lige at sige
?????????????????????????????????

??????????????

?????????????????????????????????????????????????????

??????????????????????????????????????????????

eller Haj.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-06-06 03:21

nå men til oplysning:
Kandu kan ikke tolke japansk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-06-06 06:53

o.v.n. din badutspringer

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-06-06 07:59

jakaduttesåkadubadutte, hanne
å velkommen alligevel til brinsen.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-06-06 09:59

Duddelihut

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 300 point
Dato : 11-06-06 10:06

Altid velkomment med nye brugere på Kandu.dk
Det ku' jo være man ku' lære noget
Velkommen til Brinsen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-06-06 12:13

Njah, A ha' min' bang' anelser - der er lidt fup med ham o.v.n. - er mon varmen?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-06-06 12:35

Fup mig? du kender mig slet ikke moster

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-06-06 13:01

Jeg tror også at der er O.V.N der er inde i brinsen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-06-06 13:05

Anriiiee kom og pust på vores knæ.

Gronningen alias Regina Rax

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-06-06 23:44

Tak for svaret molokyle. Og ihh hvor er i andre mistroiske jeg tror også at Brinsen er oprettet for sjov, men ikke af mig jeg har kun en profil på Kandu, nu da i tror at jeg står bag, går pointene til Molokyle, i tror ellers at jeg giver mig selv point

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-06-06 23:53

Nu går vi jo osse så højt op i poænger, igå'.....

Moster

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-06-06 00:42

Jeg syns 'a det syndt for brinsen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-06-06 00:46

Hvis o.v.n. har nogle venner , kan det jo være en af dem?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-06-06 01:10

Men hvis o.v.n. giver alle påængerne til molomangepoint,
Så er han vel ikke venner brinsen mere
Og hvis så brinsen siger det til groningen og brinzerne og brinzerne siger det til farfar,
så kan det ende i en diplomatisk krise, med lukkelser af ambasader og så'en.
Det kan blive værre end allan-tegningerne.
Og så skal fjog til at undskylde på o.v.n.s. vegne,
og måske bliver kandu lukket.. ..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-06-06 03:03

Ohh ve ohh skræk!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-06-06 07:59

natmaden -> Lukke kandu? Et skrækscenarie af integalaktiske dimensioner!

o.v.n -> Oprettet for sjov? Jeg tror at Brinsen er mindst lige så seriøs som jeg

Takker for båængårnø, som jeg i modsætning til flertallet her på kandu går vildt majet årb i

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-06-06 09:58

hohohohohohohohohoho molo

Ny intrige - molo og o.v.n. er i ledtog!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-06-06 15:26

Da jeg vågnede lige nu her til morgen, var det med frygt at jeg åbnede øjenene,
Frygt for at verden slet ikke mere 'var' , måske solen slet ikke var med mere,
måske busserne slet ikke kørte.
Der lå jeg så, med sammenklisterede øjenlåg,
hovede bankede som var det blevet kørt over af en jumbojet.
Der gik mindt 2min. inden at jeg turde fjerne den første størknede søvn.
Et øje åbent,,, der er lys, inden andet øje , kom bussen larmende forbi 2 meter fra vinduet,
(som den altid gør 800 gange i døgnet)
Andet øjelåg blev befriet fra hovedpuden , ind kom lyset var som germaiumlaser,
solen var der stadig, og indstillet til co2 svejsning.
Hovedet bankede som var det blevet kørt over af en airbus380, samtidigt med at følesen
var som at sidde fastbundet på et af turbinebladene i 30000fod højde.
Så var det at jeg kom i tanke om at dagen i går gik med at redde kaduverden,
ved at supporte Brinsens vinivand, ja 2 slåtsaftappede brins papvin med svovl og det hele,
og en ½ kasse vip til dessert , plus 6 Royal afterburner, til li´som at vælte på.
Og det virkede, ja vi er her jo endnu, ellers modbevis det !!!

Hilsen
</ mindretalshelten >

Nå jeg må smutte , toilettet kalder ,,, igen,igen !

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-06-06 15:30

C.moster, alle tåge er i led, ellers kan de ikke fordreje på skinnerne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-06-06 16:09

Sig lige t', når I har fået sovet den ud, natmaden & kompanerne... æ ou?