/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Uploadning af Billeder!
Fra : W3rzax
Vist : 413 gange
50 point
Dato : 09-06-06 16:22

Hvad skal der til for at kunne uploade til hjemmesiden altså uploade billeder til en bestem billed mappe så man laver et billedgalleri med de nye billederne... Så man uploader altså til hjemmesiden....

- Er der nogen som forstår mig? Ved godt at jeg er meget uforståelig, håber der er nogen som kan hjælpe mig! Er ved at lavve "Minde side til vores Efterskole"...

Kommentar
Fra : iah

Dato : 09-06-06 16:44

Jeg gætter på det er en slags billedvisning på selve hjemmesiden du tænker på...

Der er en rigtig god mulighed i dette gratis program http://jalbum.net/

iah

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 09-06-06 19:46

Nej, tænkte mere på hvad der skulle til for at kunne uploade billeder til fx. www.kandu.dk/billeder
så alle enhver kunne trykke upload billed også ville billedet ligge sig ind under mappen billeder og blive vist?

- Forstår du?

- Eller?

Kommentar
Fra : pastel

Dato : 09-06-06 20:02

Hjemmesiden hvordan er den bygget op.?

Har i hver jeres side? med eget login?

Jeg formoder, at de fornødne rammer er etableret, eller tænker du, at når der kommer nye så ryger de gl. eller skal det foregå uendelig.?

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 09-06-06 20:05

Det er en minde side! så der kommer kun dem ind som har tilladelse fra admin! Men login bliver lukket om nogle uger!

- JamN øhh.... Alle dem som har et login kan uploade så d er vel bare at finde en kode som gør at alle har tilladelse til at uploade til hjemmesiden server? eller hvad?

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 09-06-06 21:51

Nu ved jeg hvad prøblemet er!
Jeg skal have hjemmesiden til at lave en html til selve billedet altså "koen på græsset.jpg" og "koen på græsset.htm" Nogen som ved det?

- Altså den sidste når man uploader "koen på græsset.jpg" skal den så lave en htm som liggeer sammen med billedet!

Kommentar
Fra : pastel

Dato : 10-06-06 12:02

Ja, det kan hjælpe at få stillet et par relevante spm.
så man finder ud af, at man har svaret selv.

Jeg har endnu et spm.
Hvem tildeler stjerner for evt. kommentarer.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 10-06-06 12:19

Citat
Jeg har endnu et spm.
Hvem tildeler stjerner for evt. kommentarer.

det gør jo den person der har stilet spørgsmålet!

Kommentar
Fra : pastel

Dato : 10-06-06 17:39

Ok

Og så giver vedkommende sig lige et par stjerner selv.

Sådan kan man da hurtig komme til stjerner

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-07-06 22:36

Du kan ikke lave det i html ?
Det går fint i php, men helt nemt er det ikke.
Da der er mange ting at tage hensyn til.

Det kan også laves i ASP, men det er ikke noget jeg roder med.

Mvh. Jørgen

Annuller spørgsmålet
Fra : W3rzax

Dato : 17-08-06 18:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål