/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Identificering
Fra : petersen
Vist : 798 gange
40 point
Dato : 12-08-01 16:44

Hej!
Jeg har lige fået mig et akvarie og har fået nogle blå cichlider. Jeg ved ikke hvad de hedder så jeg håber der er en der kan hjælpe mig. Jeg ved ikke hvilket køn de har men tror det er hanner. Er der nogen der ved hvordan hunnen ser ud?. På forhånd tak.
Hilsen Bjørn

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-08-01 19:05

LÅL

Erhm.. nu er der forholdsvis mange blå cichlide arter hehe, så det er altså
lidt utopisk og tro, man sådan bare lige kan svare på dit spørgsmål der!

Du bliver nok nød til at tage nogle billeder, og henvise til dem, for man
kan se hvilken slags det er.. eller også selv kigge på nogle
cichlidedatabaser

http://www.mediamarketing.de/cichlid/en/index.htm [Malawicichlidedatabase]
katjastrofen
"petersen" <petersen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:HAwd7.467$q4.31472@news010.worldonline.dk...
> Hej!
> Jeg har lige fået mig et akvarie og har fået nogle blå cichlider. Jeg
> ved ikke hvad de hedder så jeg håber der er en der kan hjælpe mig. Jeg
> ved ikke hvilket køn de har men tror det er hanner. Er der nogen der ved
> hvordan hunnen ser ud?. På forhånd tak.
> Hilsen Bjørn
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-08-01 02:42

Prøv at kigge på www.akvariebladet.dk

De har en rimelig database med billeder, måske du kan finde ud af hvilken
fisk det er du har, ud fra nogle af dem.

Hygsom
Leo

Kommentar
Fra : petersen

Dato : 13-08-01 19:41

Tak for svaret, men jeg har ledt efter dem og kan ikke finde dem. De er blå/lilla.

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 40 point
Dato : 27-09-01 17:18

Hvor store er de? Måske er det blå ahli? De kan blive op til 17 cm.