/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Rund hængekøje
Fra : dortehou
Vist : 1142 gange
200 point
Dato : 09-06-06 14:45

Hej alle

Jeg leder efter en bestemt hængekøje som jeg har set engang.

Den ligner egentlig toppen af en lille stuetrampolin - som er hængt op i 3 snore. Ca 1 - 1,20 m. i diameter.

Den er genial til unger - der ligger og hygger sig under trætoppene - og resultatet var ofte at de faldt i søvn.

Jeg håber der er nogle derude i landet der kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 09-06-06 15:26

Hej dorthehou.

Er det ikke den der 'HængekøjeSTOL' som Brugsen havde/har?

Jeg mener at jeg har set den fornylig her i vores lokale, men det er nogle måneder siden den blev lanceret for første gang - vist endda helt tilbage til sidste sommer.

Den hænger netop i tre tykke hængekøjesnore og ser vildt behagelig ud
Jeg talte faktisk med min mand om at købe sådan en til terrassen men han ville ikke, fordi han ikke mente at lægterne skulle udsættes for det.

Men det er selvfølgelig muligt det ikke er den.

Mvh. Dorthe

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 09-06-06 16:01

Hej Dorthe

Har lige været i den lokale, og der var desværre ingenting. Jeg tror dog ikke det er en hængekøjestol. Den er nemlig flad som en pandekage. Eller rettere - som en trampolin.
Men tak for svaret.

Accepteret svar
Fra : varnæs

Modtaget 200 point
Dato : 20-07-06 21:49

Hej
Jeg tror jeg ved hhvad du søger efter. Har lige set en i Den blå Avis under børn/tilbehør. Prøv at søge på den der. Håber det lykkedes for dig

Godkendelse af svar
Fra : dortehou

Dato : 24-07-06 14:59

Tak for svaret varnæs.
Jeg fandt den i en 3 uger gammel papirudgave af DBA.