/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Open Office lægges i E drev
Fra : e.c
Vist : 517 gange
100 point
Dato : 09-06-06 11:53

Jeg har hentet og forsøgt at lægge programmet på E drevet.
Jeg pakkede det enda ud på E men det lagde sig alligevel på C:
Hvilke muligheder har jeg for at insatllere det på E:

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 110 point
Dato : 09-06-06 12:08

Hejsa

måske du skal bruge " Portable office" til det hvis ikke du kan vælge drev
i den alm. office ver.

Citat
Click the Download Now! link at the top of this page to download the file.
Save it to your desktop, so it's easy to find.
Once it's done, double click the Portable OpenOffice.org zip file on your desktop.
Click once on the PortableOpenOffice directory and click Edit and then Copy on the menu.
Double-click My Computer and browse to your portable drive to the directory you want to install in.
Click Edit and then Paste from the menu.

http://portableapps.com/support/portable_openoffice#installing

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-06-06 12:19

Øh jo tak DK, men der er vist ingen på Dansk som jeg ser det.

Ps. Jeg vil starte blødt med open office og så senere gå over til Linux......nu skal det være.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-06-06 12:51

Jeg skal ud og bytte et CF-kort..............vender tibage senere.

Godkendelse af svar
Fra : e.c

Dato : 12-06-06 16:55

Tak for svaret dk. Men det er nok for bøvlet for at spare ca. 200 Mb på C: drevet.