/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
WON athentification problem for CS
Fra : Merrald
Vist : 417 gange
40 point
Dato : 14-12-02 18:55

Jeg har et problem.

Vi har lige fået bredbånd og vil spille CS over nettet. Der er dog det problem at:

Når jeg prøver at joine en server, kan den ikke fuldføre og skriver noget i retningen af: could not obtain WON authentification og jeg bliver nødt til at lukke spillet ned igen.

Hvad er problemet? Hvad skal jeg gøre?

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 14-12-02 23:54

Det er en server-fejl, prøv med en anden server. Hvis det ikke virker kan du måske lige skrive, hvilken type bredbånd du sidder med. (Router ? osv.)

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : SuperJan

Dato : 15-12-02 00:22

Køb original spillet, det er din "cd-key" der ikke virker. Da du højest sandsyneligt bare har brugt en key-generator fra en eller anden hjemmeside, og de virker _aldrig_.
Så du må desværre ud og købe spillet, som alle andre der spiller over nettet...

Accepteret svar
Fra : dr_scooter

Modtaget 40 point
Dato : 15-12-02 17:21

Køb spillet, du kan få det mange steder for under 100kr. det er da ikke så galt:) jeg blev træt af at skulle skifte cd-key næsten hver gang jeg skulle spille cs. da jeg så fik nok og købte spillet til 69kr. blev jeg glad. der har ikke været problemer siden... hvis du ikke vil installere HL + cs igen kan du finde et program til at ændre din cd-key.

○ prøv kazaa, winmx eller nogle af de mange cs sites

Vh. ♣dr_scooter♠

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 15-12-02 17:23

undskyld de mærklige tal:)

Kommentar
Fra : Merrald

Dato : 16-12-02 21:24

Jeg ved godt at hvis jeg køber spillet, er der ingen problemer. Men en af mine venner har et Half-life, som ikke er købt, og hans kører uden problemer. Men hvis det kun koster så lidt, er det vel i orden... Kunne bare godt tænke mig at vide hvad WON authentification er?

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 16-12-02 23:28

Det er din ID du bruger til at logge på "Vavle" (Half-life's Main server) den skal man være logget på for at kunne spille på nogle af de mange cs/dod osv. servere der findes...

Mvh. dr_scooter

Kommentar
Fra : Merrald

Dato : 16-12-02 23:37

Hvordan går man ind og ændrer det, så man ikke behøver at om-installere half-life update'n hver eneste gang man hvil game?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-12-02 20:50

> Hvad er problemet? Hvad skal jeg gøre?

- der er flere muligheder ... enten har du ikke et originalt wonid (så køber
du et) eller også har du men en anden bruger det (og så må du håbe det er en
australier, der spiller mens du sover) eller også er det en fejl hos
won-serveren ... det sker (også for mig) men prøv at logge på dagen efter,
så virker det måske ...

ras

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-12-02 07:26

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> wrote in message
news:3dfb8b66$0$164$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> > Hvad er problemet? Hvad skal jeg gøre?
>
> - der er flere muligheder ... enten har du ikke et originalt wonid (så
køber
> du et) eller også har du men en anden bruger det (og så må du håbe det er
en
> australier, der spiller mens du sover) eller også er det en fejl hos
> won-serveren ... det sker (også for mig) men prøv at logge på dagen efter,
> så virker det måske ...
Hejsa

kan lige adde en grund til, hvis en linje køre af ht med høje pingtider, kan
won også finde på at sige det, min linje kørte nemligt af ht her for nogle
dage siden, hvor hverken jeg eller min forlovet kunne komme ind på nogen
servere og spille. Det var måske en god ting, da de jumpede fra 200 - 600.
men hvad kan man forvente af skod tiscali, som blir skrottet inden for en
mdr. til fordel for CC. Men mener ikke man når så langt ind, når 2 har ens
cd key, der blir man vippet af før det, med beskedet cd key already in use,
sådan har det da været her, de gange vi har været ud for det, hvor en reboot
hjalp

Hygge

AngelFire

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-12-02 21:11

> Men mener ikke man når så langt ind, når 2 har ens
> cd key, der blir man vippet af før det, med beskedet cd key already in
use,
> sådan har det da været her, de gange vi har været ud for det, hvor en
reboot
> hjalp

Den eksistere stadig, jeg har dog lidt på fornemmelsen at den også godt kan
komme som fejlmeddelse ind i mellem, jeg har fået den et par gange, hvor jeg
så har kunne logge på en anden server, men den server der meldte fejl gjorde
det 1½ time !? spørg mig ik hvorfor