/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Nyttig information: drabant22
Fra : drabant22
Vist : 508 gange
400 point
Dato : 08-06-06 20:15

Er der nogen der har noget nyttigt indformation som ikke findes på www.drabant22.dk om drabant 22,
f.eks. diverse rigtyper, gamle resultater og beretninger fra kapsejladser, billeder, trimguide alt har interresse.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-06-06 21:24

Hejsa
Det var ellers noget af en mundfuld at bede om der er ikke mange både der er mere information om end netop Drabant 22.
Hvad med at kontakte Drabant 22 klubben?
Jeg ved der er skrevet et par bøger om båden og den ene er om sejl og rigtrim, prøv at spørge på biblioteket.
Ps. Så for mange år siden en 22'er der blev sat i vandet i Helsingør Nordhavn til Sjælland rundt, navnet var "Stenknuseren", man havde skåret den nederste halvdel af kølen væk, og erstattet den derved manglende vægt med bly, monteret på siden af den tilbageværende køl.
Hvordan den blev placeret ved jeg ikke, men deres mening fremgik i hvert fald af navnet
Med sejlerhilsen
dabj