/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Alternativ tøjbutik i Ålborg
Fra : DDT
Vist : 2239 gange
200 point
Dato : 08-06-06 17:00

Alternative tøjbutikker i Ålborg søges:
Stikord: Punk/rock/flip.

Navn og adresse på butikkerne ønskes.

Kommentar
Fra : swingpigen

Dato : 08-06-06 17:17

Punkere og Flippere går da i genbrugstøj, og tøj som er hjemmelavet, det er da ikke en butik det bliver købt i?!? I følge "dem" har de ikke så mange penge og er stort set ligeglade med hvordan de ser ud

(Kender nogle få)

Kommentar
Fra : DDT

Dato : 08-06-06 18:16

Der findes butikker som har ovennævnte tøj.

I blandt andet Flensburg.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 08-06-06 18:20

De punkere jeg har kendskab til går lige præcis i genbrugsforretninger.
En omgang sort stoffarve andre knapper, kæde mm og vupti skønt tøj i grå/sorte toner.

Men punk rock og flippertøj er da langt fra det samme. Undrer mig lidt over stilforvirringen.
hvad er du mest til?

Kommentar
Fra : DDT

Dato : 08-06-06 18:33

Det er nu ikke mig der er interesseret i ovennævnte tøj, men min datter på 14 år som skal til Ålborg.

Og unge i den alder har penge nok!

Jeg søger stadig konkrete bud på butikker!

Kommentar
Fra : swingpigen

Dato : 09-06-06 22:04

jeg fik ikke forklaret mig rigtig, det er ikke fordi de ikke har penge, men fordi de ikke vil bruge dem på tøj så hellere gå i noget gammelt noget og bruge alle deres penge på andet. Enda lavet en Punklov (af dem selv selvfølgelig) som siger at man ikke bruger mange penge på tøj og sko.

tror det bliver svært at få nogle addresser på butikker, for tror ikke der findes mange butikker hvor man kan købe "kun" den slags tøj.

Annuller spørgsmålet
Fra : DDT

Dato : 16-06-06 09:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål