/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
yamaha bws ng start problemer
Fra : RaB
Vist : 757 gange
100 point
Dato : 08-06-06 16:22

har brug for en der kan hjælpe mig, er ved at rive håret af mig selv, for den ikke vil starte. kom køre igår, og lige pluslig kig den ud, kigget lidt på den og så tændnings hovede var faldt af, så satte den bare på igen, men så ville den godt nok igen ting, har tjekket om der kommer gnist og det gør der, har også tjekket benzinhanen, ved at pille vaccumslangen og suge den, der kommer benzin, ud af den store slange. når jeg prøvet at starte den før den gik i stykker og jeg drejet på gas håndtaget kunne man høre det.. men kan slet ikke høre det nu, selv om jeg giver fuld gas.. hmm hjælp pl..

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 08-06-06 21:32

Og spørgsmålet VAR...........

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 08-06-06 22:58

hehe det er hvad jeg skal gøre for at få startede min scooter så jeg ikke skal gå på arbejde...

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 08-06-06 22:59

kan det ikke være noget med strøm at gøre eller noget.. håber virkerlig der er en der kan hjælpe snart..

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 100 point
Dato : 08-06-06 23:39

Du skriver dit TÆNDINGsHOVEDE,,,,,,

Hvad er det.
Et tændingsrør-TÆNDRØR-------eller hele motoren, der stod af, pjejer at være i Venstre side.
Men det tror jeg du ville have bemærket.
Da moteren VÆSER, som en ??? der fiser.
Men det kan også bare være en simmerring, der er stået af,
Sidder på hver side af motoren.
Enten på koplingsiden, eller på tændingssiden.
Meget nemt at se, du tager skjoldene af, og ser om der er olie, bagved henholdvis kopling/variator
venstre side, og tænding, HØJRE side

Er du sikker på, der ikke mangler et/en meget lille skrue, på tændrøret, der gør, at den ikke får GNIST nok

PRØV MED ET NUT TÆNDRØR, der kan holde til de omdrejninger, den har "GLØDETAL"
Plejer selv at have et tal på 6/8, så går det IKKE helt galt.

Og benzin, //////////benzen, er det rene GIFT.
Men godt og skylle rådne rænder i.......helt anden KNALLERT
Ha det

Godkendelse af svar
Fra : RaB

Dato : 08-11-06 22:35

Tak for svaret sofus.dk.