/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Märklin sælges ebay eller dk?
Fra : SandraFalk
Vist : 866 gange
60 point
Dato : 08-06-06 11:48

Jeg har et gammelt märklin tog+tilbehør som jeg vil sælge. Synes når jeg kigger på ebay.com at priserne er højere end i DK. Kan det mon bedre betale sig at jeg sælger internationalt end her i DK?
Nogen der kender noget til det?

Accepteret svar
Fra : tbayh

Modtaget 30 point
Dato : 08-06-06 13:04

Jeg synes du skal prøve Qxl først. Se hvad prisen kommer op i. Når du sælger på QXL kan du sætte en mindstepris, hvorfra du kan spotte hvad folk vil give. Ebay fungere lidt på samme måde. Jeg kan varmt anbefale begge sites, men synes du skulle prøve Qxl først.

Mvh
Tbayh

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 08-06-06 20:46

hej SandraFalk

hvad sælger du og søger du en fritidssælger så slå på tråden

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 08-06-06 21:06

Hi Hi Jeg kan nu sagtens sælge selv - elsker at sætte ting på auktion osv...
Men det var bare om ogen vidste om man får højere pris på märklin tog+tilbehør i udlandet eller om det er det samme..

Kommentar
Fra : docjacobsen

Dato : 11-06-06 15:45

Kunne også anbefale en mindre auktionsside: http://www.pau.dk

Godkendelse af svar
Fra : SandraFalk

Dato : 25-07-06 11:54

Tak for svaret tbayh.