/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Camping de la baie - Frankrig
Fra : ruder4
Vist : 851 gange
100 point
Dato : 08-06-06 10:37

Hej.

Vi overvejer at tage til Frankrig på ferie i år med campingvogn (Hvis altså vejret bliver dårligt i DK, for hvis sommeren lover bedre i år end sidste år, så bliver vi her i landet)

Vi har hørt at Camping de la Baie skulle være god. Med kort afstand til havnen og byen, med et godt poolområde og en fin plads til børn (vi har en dreng på snart 2)

Men nu har jeg været inde på pladsens hjemmeside og den giver ikke mange informationer, så jeg tænkte om der måske er nogle af Jer, der kender pladsen? Om det er et godt sted med børn, om det er dyrt - også at gå ud og spise - man hører jo, at der er meget dyrt nogle steder i Frankrig.

Hilsen Ruder4

PS: Campingpladsens hjemmeside er her: http://www.camping-baie.com/

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 08-06-06 11:43

Hej Ruder4

Jeg kender ikke lige netop denne c-plads, men den se nu hyggelig ud. Hvis man skal spise billigt i Frankrig, skal I ud af turistområdet og ind på de små beværtninger/restauranter. Vi har selv camperet meget i Frankrig og fundet ud af, at de små steder ofte har mindst lige så god mad, lokale specialiteter og til MEGET fornuftige priser - ca. 11 EUR for 3 retter - ikke som i DK, men rigtig mad og store portioner. Dog skal man ikke forvente at de taler engelsk men vi har da været udefor at de havde engelske menukort.

Sørg for at få bestilt plads hjemmefra - hvis i skal afsted i medio juli til august er det ikke sikkert at der er pladser ledige længere.

Mvh. Ampere

Accepteret svar
Fra : jansimris

Modtaget 100 point
Dato : 11-06-06 18:28

Vi var på pladsen i 2001 - fin plads med børnepool.
Det er et spændende område, hvor man ved lavvande kan gå ud og samle østers og som de lokale kommer på grillen.
100 km syd er et havsaltinvindings bassinger.
go tur - jeg er misundelig allerede
hilsen jan

Godkendelse af svar
Fra : ruder4

Dato : 20-06-06 08:42

Tak for svaret jansimris.