/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nøøj hvor træls!
Fra : creamygirl
Vist : 747 gange
100 point
Dato : 08-06-06 01:27

ÆV!

Jeg kan ikke komme i seng *L* ....Fordi jeg i morges så en edderkop i mit soveværelse, som med garanti stadig er derinde

Jeg er løbet tør for hårlak, så jeg havde ikke mulighed for at "tæve" den, da jeg havde chancen - og jeg har derfor pløjet de gule sider igennem, men kan ikke gennemskue hvem der tager sig af den slags problemer..

Gode råd?! ..... Hvor gemmer sådan nogen sataner sig henne?!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-06-06 01:36

Den sidder i et mørkt hjørne og venter, indtil du er kommet i seng, så kommer den hen over din seng og firer sig ned

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-06-06 01:39

LOOL - det ved jeg kloge Åge

Bliver nok nødsaget til at booke et hotelværelse så..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-06-06 01:45

Altså du er rigtig bange for det lille kræ det er fluer og andet småkravl som er føde for sådan en, gå du bare i seng, og glem edderkoppen, den er mere bange for dig og fluesmækkeren, end du er for den

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-06-06 01:47

LILLE KRÆ?!

Den havde edderbrodere mig falske øjenvipper og sko på

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-06-06 01:53

Er det denne du har besøg af: http://www.reptil-zoo.dk/Brachypelma_albopilosum_20030623_10.html så kan jeg godt forstå din reaktion

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-06-06 02:02

Jeg klikker ikke på edderkoppe links, så det kan jeg ikke svare på

Men jeg jeg har netop monteret noget gaffatape over nøglehullet til soveværelsesdøren - og erklæret bæstet STUEARREST til min far vågner..HA!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-06-06 02:05

Føj for en bankebæ!

Men jeg er nu mere hysterisk, når det gælder stankelben - de er uberegnelige.

En edderkop kan man løbe op.

Tøm soveværelset for alt - så er den lige dér i hjørnet, rystende af skræk pga det store uhyre med mord i øjnene - godt man ikke er en edderkop!

Sweet dreams - når du når så langt

Hanne

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 08-06-06 02:06

Sov godt, håber sofaen er bekvem

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-06-06 02:14

spy spy spy
lille kop omkring
gå nu rundt i Creamys drømme
sengen skal du ikke rømme
spy spy spy
sov i Creamys seng.

til alle - både kopper og andre kryb......

(de gør INGENTING, det er fuldstændig som mange andre monstre...de ser sååå frygtindgydende ud - men hvis du siger BØØØH, så falder de om af skræk).

Natnat

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 08-06-06 08:40

hmmmm....

Jeg var også bange for dem engang samt for mange andre små væsner med kæmpestore træsko på, men da jeg fik børn fik fornuften overtaget.

Jeg sagde til mig selv at mine unger ikke skulle være så bange for dem som jeg, så jeg tvang mig til at kigge på de "KÆRE" kræ med dem og kommentere hvor søde de var.
Nu kan jeg smadre dem fuldstændig. De får en på goddagen når jeg ser dem. Ordet edderkop findes ikke i min hjerne -det er en smadderkop. Nemlig.

De må gerne leve og være der,men ikke i mit hjem, de betaler ikke engang husleje.. sådan nogle nassere.

(Nu er det kune orme og tudser jeg har det skidt med)

Nej spøg til side...... edderkopper lever bedst i hjem med en sund luft. (ligesom lus lever bedst i rent hår).
Fluesmækkere er effektive, har faktisk en med strøm - rør den ikke selv, det kan mærkes!!!!!
Jeg har købt den på campingpladsen for 50 kr. Det ligner en ketcher med ståltrådsnet.
Rør ved dyret (dur også til fluer myg mm) og det krøller sig sammen og dør. Leg dommer... du dømmes hermed til døden for at have overtrådt privatlivets fred, og sviiitssss.... DØD er den.

Du kan bruges den som en ketcher på de flyvende, og tro mig, den er også effektiv på spøgefugle med 2 ben. Sådan en ketcher over fingrene, så kan de styre sig - nemlig.

Såhvis edderkoppen sender bud efterfamilien for at irritere dig, så dømmer du dem til den elektriske ketcher...... SÅ KAN DE LÆRE DET

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-06-06 09:08
Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 08-06-06 09:12

creamygirl ring eller skriv en PB så kommer jeg og reder dig for det grimme grimme monstre og du siger bare til hvis du har brug for at snakke over sådan en traumatisk oplevels vi alle står bag dig og forstår dig *SS*

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 08-06-06 09:13

Alle mennesker spiser i snit 8 edderkopper i deres liv mens de sover, så hvad hjælper det at booke et hotelværelse? Penge ud af vinduet.
Hæ HÆ Hæ

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-06-06 09:25

På en enkelt nat kan ederkopper vist nå at lægge ca. 1000 æg.............som bliver til
Men vær ganske rolig - det er kun magen de æder, tror jeg nok.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-06-06 09:39

Sikke en tråd...

M.h.t. den der morderketcher - sår'n en har jeg osse, jeg har købt den på
www.guleroden.dk
Den er bare effektiv - men, som jeb3 skriver, så skal man være varsom for den får én i stødet. Man skal nu osse lige passe på hvor store monstre man forsøger at nedlægge med den, da jeg lige havde købt den, ville jeg introducere den for familien, jeg havde købt den for at forsøge at få lidt madro når vi spiste udenfor (jeg har det med hvepse som Creamy har det med kopper). Den yngste skulle så prøve den på en flue og hurtigt var han i gang med våbenet og lige så hurtigt var der bid - men men men....det var en brumlebasse han havde fået på 'grillen'. Den var altså for stor
Det stakkels kræ dansede stepdans mens jeg prøvede at indhente ungen som for af sted med ketcher og brumbasse.
Da jeg nåede frem sang den store brumbasse på sidste vers og et forsøg på førstehjælp ville være spildt. Den fik en langsom og sikkert smertefuld død

Derfor tror jeg ikke at ketcheren vil være hensigtsmæssig at bruge på de større kopper - altså med mindre hadet til dem er så stort at man ligefrem vil synes det er en fornøjelse

I øvrigt er ketceren rigtig god til 'mine' hvepse, det går pænt hurtigt med grillen - men det er nok dér grænsen ligger (efter min mening) - en brumbasse og nogle af kopperne, er lige et milligram tungere og overskrider (igen: efter min mening) grænsen for ketcherens formåen.

R.I.P. Brumlebasse

Håber du fik en god nats søvn Creamy - og få så farmand sendt på jagt efter monsteret (husk alle dens arvinger og familiemedlemmer).

/Dorthe

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 08-06-06 13:13

Citat
Fra : o.v.n. Dato : 08-06-06 02:06

Sov godt, håber sofaen er bekvem

Tak, det var den - og tak for svaret, samt din oprigtige medfølelse *host*

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-06-06 13:18

Jamen jeg overvejede skam, at komme for at redde dig men jeg har ingen hvid hest men tak for pointene

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-06 15:03

Creamygirl

Jeg har været på jagt i samtlige campingforretninger i Nordsjælland for at finde den der morderketcher, alt udsolgt, meeeen idag fandt jeg den i Jem og Fix til kr. 40,00. Nu har du
nok fået taget livet af monsteret, men til en anden gang, kan den være go' at ha'