/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
4-6 eller 8
Fra : CCjunior
Vist : 570 gange
10 point
Dato : 07-06-06 22:18

Jeg har netop hørt at droningen er blevet udskrevet fra hospitalet
Jeg sad så og tænkte på om hvilken stue hun har lagt på. 4-6 eller 8 mands/kvindes

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 07-06-06 22:18

stue.. selfølgelig

Accepteret svar
Fra : cjaab

Modtaget 20 point
Dato : 07-06-06 22:47

Håber da en 8-mands!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 07-06-06 22:58

Vores lands regent har forhåbentlig været indlagt på et lukket afsnit af Århus Sygehus og selvfølgelig på en enestue.

Lukket afsnit og enestue - fordi en masse forstyrrende elementer ellers ville trænge sig på i store mængder, for at få stillet deres nysgerrighed og derved forhindre sygehusets personale i at udføre deres arbejde samt ødelægge den syges mulighed for hurtig bedring i ro og fred.

Jeg håber vores Dronning vil komme godt igennem genoptræningen, hun er en 'sej nyser' når hun har holdt ud så længe som hun har, med de infame smerter som sådan en gang slidgigt nu engang giver.
Jeg er sikker på at Dronningen vil arbejde flittigt med sin genoptræning og vende tilbage til sine pligter så hurtigt det overhovedet er muligt.

Vh. Dorthe

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-06-06 23:26

Nu ved jeg ikke hvor meget i har været på hospitalet...men mig bekendt findes der ikke 6 og 8 mands stuer?

Hvorfor har du CCjunior ondt i r... over at vores dronning får særbehandling?

Jeg kan kun tilslutte mig vil.du´s betragtning..der er goder ved at være dronning, men hun kommer sgu heller ikke sovende til dem.
Og min mening er at de er et stort plus for Danmark. Vi har et meget populært kongehus, og det skæpper altså også i kassen.
Så lad være med det der "klaphatsdanskeflæb"

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 07-06-06 23:47

Årh, hold da op, det var jo bare sjov Nothing else...

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-06-06 23:53

oki..sorry...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-06-06 06:07

Skolens gymnastiksal blev brugt som sovesal til 200 patienter.
Et forsøg som bliver permanent hvis man kan lokke 100 naturlæger
og medicinmænd fra Afrika til Århus.
Lægerne tilbydes en køje i sovesalen, dermed sparer man løn til plejepersonale.
Ventetider bringes ned til under en time.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-06-06 12:15

Jeg er altså stadig lidt royalist, så vores gode representant ude i verden skal have særbehandling.
Tænk hvis man selv skulle være i focus 24 timer i døgnet.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-06-06 14:23

Eyvind - ja føj for den da - uha, jeg har sq nok i når en eller anden håbefuld hiver sit nye digitalkamera frem og absolut skal forevige hele verden og dens undbyggere - med mere eller mindre røde/blå/grønne øjne

Lad vores regent få fred når hun er syg, det er sq sikkert det eneste tidspunkt hun får den fred - nåja altså...hun sover vel osse engang imellem

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 28-09-06 23:04

Tak for svaret cjaab.