/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Win Media Player 11 Beta
Fra : marcussen1
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 07-06-06 20:08

Jeg har inst Win Media Player 11 Beta og det for så vidt udemærket den, den fungerer godt nok. Men når PC'en har været lukket, og jeg starter igen, kan jeg ikke få lyd på uden at jeg downloader 11 Beta igen, og det skal jeg så hver gang PC'en har været lukket.
Mvh
Niels

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 110 point
Dato : 07-06-06 20:15

Jammen sådan er der jo så meget med Beta versioner.

Det er vidt forskelligt hvordan de reagere, alt efter hvilke programmer du har installeret, og hvilken beta udgave du rammer ned i.

Det kan være sjovt at have de første udgaver, men det kan også give en masse bøvl.

Gå tilbage til 10`eren, den er jo faktisk heller ikke så dårlig

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-06-06 20:18
Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 07-06-06 20:19

troldenesdhb........
jeg forsøgte at gå tilbage til 10'ren, men får at vide, at jeg har en nyere version, så det kan jeg ikke. Du har måske en god ide.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-06-06 20:41

den er let at fjerne, følg mit link i det 2nd indlæg

Q. How do I uninstall the Player?
A. Windows Media Player is a feature of the Windows operating system and cannot be removed entirely. However, depending upon which version of the Player and Windows that you are using, you might be able to roll back to the version of the Player that was previously on your computer. The procedure varies depending upon which version of the Player you are running.

Windows Media Player 11

1.
In Category View of Control Panel, click Add or Remove Programs.

2.
Click Remove a program, and then, at the top of the list, select the Show updates check box.

3.
In the Windows Updates section, click Windows Media Player 11, and then click Change/Remove.

4.
If prompted, restart your computer, and then log on as an administrator or a member of the Administrators group.

5.
In Control Panel, click Add or Remove Programs.

6.
In the Windows Updates section, click Windows Media Format 11 Runtime, and then click Change/Remove.

7.
If prompted, restart your computer, and then log on as an administrator or a member of the Administrators group.

8.
In Control Panel, click Add or Remove Programs, and then click Remove a program.

9.
Click Microsoft User-Mode Driver Frameworks Feature Pack 1.0, and then click Change/Remove.

Note

If you remove Windows Media Player 11 and the Windows Media Format 11 Runtime, and you try to play a protected file, you may get an error message indicating that the Player cannot play, burn, or sync protected files. To resolve the problem, you can install the Windows Media Format 9.5 Runtime. For information about installing the Runtime, in the Microsoft Knowledge Base, see article 891122, "Update for Windows Media Digital Rights Management-enabled players."

You can also use System Restore to roll back to the previous version of the Player. For more information about System Restore,

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-06-06 20:43

håber du kan lidt engelsk, ellers må du jo skrive igen. Men følg listen, eller systemgendan til før du installerede 11`eren

Jeg ville fortrække at afinstaller den ifgl. tilføj / fjern programmer

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 07-06-06 20:55

jeg har forsøgt systemgendannelse, det kunne den ikke. Under tilføj/fjen programmer står Media Player slet ikke, hverken 10 eller 11. ........... og det engelske er ikke så godt. Jeg har alt liggende på en Norton Ghost, men det hjælper jo ikke, den giver mig jo bare ""11" igen ( den er inst. for ca 4 dage siden)

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 07-06-06 21:33

Tak for svaret troldenesdhb
Nu tror du jo nok, jeg er gået helt fra snøvsen (det er jeg muligvis også), men det hele virker nu pludselig, som det skal. Det eneste, jeg gjorde, var endnu engang, at inst. "11", og den virker hver gang efter geninst. og nedlukning. Men jeg fandt aldrig ud af at afinst. "11", det gør nu heller ikke så meget, da den virker nu.
Endnu engang tak for hjælpen
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-06-06 21:53

GGG

Jammen det var da så lidt. Håber det virker frem over, ellers må vi vist kikke lidt på den afinstallering.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-06-06 23:18

hmmm - har da haft den fra den kom ud og den kører udemærket og uden problemer.

For evt at fjerne den så afinstaller ved at finde den i programmer og højreklike på genvejen - klik på find destination og ud med det hele

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-06-06 23:20

ups - højre klik - egenskaber - klik på find placering - så lander du i mappen og kan slette det hele