/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Tuning af pgo hot 50
Fra : dark_minded
Vist : 3874 gange
40 point
Dato : 14-12-02 16:35

Hvor hurtigt kommer en hot 50 til at køre, hvis man sætter 46 mm cylinder og stempel på, hvor godt optræk, og hvor meget larm.

Kommentar
Fra : Ibaek

Dato : 16-12-02 22:15

Hvis du piller den ene ring kommer din hot 50, til at kører 55 km/t!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-12-02 21:55

"dark_minded" <dark_minded.news@kandu.dk> wrote
> Hvor hurtigt kommer en hot 50 til at køre, hvis man sætter 46 mm
> cylinder og stempel på, hvor godt optræk, og hvor meget larm.

Du kan kigge på min hjemmeside:
http://pgo.dondata.dk/

Her har jeg lavet en ret omfattene manual(48mm kit)

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 40 point
Dato : 25-12-02 18:35

Den kommer til at køre ca: 90km/t hvis du sætter et Traffic udstødning på, det forudsætter selvfølgelig at varioen er ændret, du skal lige huske at få et tuntopstykke på også. Den larmer ikke mere end Derbi Predator og optræket er hurtig og jævnt.

Mvh.
Japse.

Kommentar
Fra : Provos

Dato : 15-06-03 21:43

Jeg har selv en hot, med et 47mm Malossi cylinder, Malossi membraner og en 17,5 dellorto og en Polini evo variator og en Basic udstd. den render rent 90 med et godt optræk, ellers så er pgo begrænset i topstykket, som du nemt kan plane, men problemet med den lovlige cylinder er at stemplet er skævt i toppen og derved mister du kompression, så hvis du ikke vil have det vilde så skaf en cylinder + topstykke fra Bigmaxen..

Kommentar
Fra : chri5098

Dato : 01-07-03 22:27

den kører 65 med alle spræringerne taget.... lad være med at sætte en 46 billig cylinder på, men køb et malossi 47.... det bedste sport til dato

Kommentar
Fra : dark_minded

Dato : 01-07-03 23:29

Jeg har efterhånden fået den tunet nu. Der er athena 47,6 alu, hebo titan performer og malossi multivar på, så jeg har ikk købt noget dårligt 46mm

Kommentar
Fra : Muratovic

Dato : 22-07-03 23:39

M hvor hurtig køre en hot 50 hvis man piller skiven fjerner blindrøret og køber en technigas next udstødning eller basic og får den god optræk????????????????

Kommentar
Fra : Muratovic

Dato : 22-07-03 23:39

M hvor hurtig køre en hot 50 hvis man piller skiven fjerner blindrøret og køber en technigas next udstødning eller basic og får den god optræk????????????????

Kommentar
Fra : Muratovic

Dato : 22-07-03 23:40

M hvor hurtig køre en hot 50 hvis man piller skiven fjerner blindrøret og køber en technigas next udstødning eller basic og får den god optræk????????????????

Kommentar
Fra : Muratovic

Dato : 22-07-03 23:40

M hvor hurtig køre en hot 50 hvis man piller skiven fjerner blindrøret og køber en technigas next udstødning eller basic og får den god optræk????????????????

Kommentar
Fra : dark_minded

Dato : 23-07-03 00:06

Du ska nok oprette dit eget emne hvis du vil have nogle svar. Dog ville jeg starte med et større cylinderkit, da du vil få svært ved at sætte fut i det originale, som jo yder af lort til

Kommentar
Fra : Daschmuck

Dato : 15-09-03 08:40

jeg har selv en hot50 og den kører omkring 90 ved og jeg har også kun 46mm på men prøv og købe andre ruller så kan du selv variere om den skal være hurtig oppe i farten eller lam men god top...
hvor mange gr. ruller har du egendlig i??? har du standart???

Kommentar
Fra : PoulErikPurup

Dato : 19-11-03 12:02

smid hot 50 væk, og køb en jog.
Det ved alle en hvær da!!

Kommentar
Fra : dark_minded

Dato : 19-11-03 14:57

PoulErikPurup, hvær?
Bare fordi du har en lille jog behøver alle jo ikke at have sån en, jeg er sq glad for at jeg har en som kan bremse i modsætning til dig...

Kommentar
Fra : knallert_crazy22

Dato : 23-11-03 12:30

nej nej.. istedet for alt det tun, det tager politiet bare og den skal køres til.. det er en dum idee. og det hjælper jo ikke at fjerne blindrøret hvis du skal have en anden udstødning.. fjern blidrøret, pil alle skiver og den køer 75-80. klart det bedste... men hvis den skal være meget vild så hør ved en forhandler. og så køb det et billigt sted....

Kommentar
Fra : dark_minded

Dato : 23-11-03 12:34

Jeg er ellers lige blevet stoppet af en MC betjent, og slap med en bøde. Der havde jeg så heller ikk knækudstødning på, men jeg har i hvert fald fundet ud af at tune den