/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
skærm
Fra : hpapp
Vist : 803 gange
200 point
Dato : 07-06-06 07:30

har en philips 170b lcd skærm den er begyndt med når jeg tænder for pc så skal jeg starte flere gange før den får kontakt med skærmen skærmen viser no kontakt kører windows xp home hvad er der sket.
hp

Accepteret svar
Fra : Myns

Modtaget 210 point
Dato : 07-06-06 07:42

Godmorgen.

Har selv haft dette problem. Det viste sig i mit tilfælde, at min PC trængte til en grundig rengøring. Hvis du tager kabinette af din computer er der sikkert meget støv. Hvis det er tilfældet så fjern det, men vær forsigtig. Jeg bruger trykluft ca. hver 2 mdr. Efter jeg er begyndt på det har jeg ikke haft problemer med min skærm. Håber det hjælper.

ha en god dag.

myns

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 07-06-06 10:31

Du har selvfølgelig checket at alle kabler sidder ordentligt fast i stikkene.... jeg har set lignende problemer før - og i 9 ud af 10 tilfælde er det fordi brugeren har fået trukket lidt i et af stikkene så der er "næsten" kontakt nogengange.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 07-06-06 17:20

når jeg har problemer med det er det fordi mit graikkort sidder lidt løst efter jeg har været til computer party.

tjek eventuelt strømstik hvis der er sådan et.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-06-06 22:08

Men det selvfølgelig ikke nødvendigt at spørge om for det har du vel selv tjekket

Har selv oplevet lignende problemer og for de fleste tilfælde er det en løs forbindelse.

Godkendelse af svar
Fra : hpapp

Dato : 08-06-06 07:40

Tak for svaret Myns.