/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Skabeloner!
Fra : W3rzax
Vist : 499 gange
50 point
Dato : 06-06-06 21:10

Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg får et layout til min kommende hjemmeside nogen som kan hjælpe med at finde nogle skabeloner?

Jeg kører i HTML!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-06-06 21:51
Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 06-06-06 22:54

Så er det KUN,,,et meget lille udvalg.

Men LAV din egen side, og ikke få din side til at se SÅ kedeligt ud.

Og pas på med hvor maget siden / index fylder, da der ikke er megen tålmodighed, for at se en side, hvis den tage flere Timer om at loade

Du kan lave den i Words, BARE du gemmer ALT i en mappe.
Og uploader, til din server.

Så vidt jeg lige kan huske,.