/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
MS OUTLOOK 2003
Fra : Dieter
Vist : 504 gange
37 point
Dato : 06-06-06 20:26

Jeg har noget vrøvl med min PC.
Bl. er min E-mail adresse forsvundet fra E-mail opsætningen. altså i den linie, der hedder "Fra".
Derudover findes mine kontakter kun i "Contacts", og ikke længere der hvor man kan klikke på navnene, når man starter en ny E-mail, der skal sendes.
Håber denne liden gode forklaring kan forstås .
Hvem kan hjælpe mig ?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-06-06 21:29

Linien "Fra" er der kun hvis du har tilkoblet mere end en mailadresse.
Findes dit adressekartotek så heller ikke.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 06-06-06 21:55

Det du skriver er ikke helt korrekt. I "gammel" tid stod min adresse der.
Mit adressekartotek findes kun der hvor man i Outlok vælger "Mail" - "Adresser" - "Calender" eller "Opgaver".

Accepteret svar
Fra : Jorgen_ros

Modtaget 37 point
Dato : 07-06-06 19:08

Er din udgave Engelsk siden du skriver contacts?

Linien "Fra" får du i den danske udgave af outlook 2003 sådan. Start som om du vil skrive en ny mail. Peg så på den lille nedadvendte trkant ved siden af indstillinger og sæt flueben ud for Fra, det er også sådan du kan tilføje linien Bcc.

For at få vist kontaktpersoner (contacts) når du trykker på til i en ny mail, skal du angive hvilken eller hvilke (hvis du har flere) adressekartoteker der skal vises på listen.
Har du en mappe i Outlook der hedder Kontaktpersoner (contacts) skal du højreklikke på mappen og vælg egenskaber. Så vælges fanen Outlook-adressekartotek og sæt flueben i "Vis denne mappe som adressekartotek til E-mail. (kender ikke de engelse ord.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 07-06-06 19:19

Efter at have grundet lidt over din egen kommentar e.c, må jeg spørge om det ikke i virkeligheden er Outlook Express du bruger. For i MS Outlook 2003 hedder det f. eks.:

Post
Kalender (med K)
Kontaktpersoner
Noter Mappeliste.
mm.

Rækkefølgen kan være forskellig for det vælger man selv, det samme gælder antallet af synlige mapper.

Er det Outlook Expres kan jeg ikke hjælpe dig.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-06-06 19:41

Jo jeg bruger Express men har kigget i min Outlook ................. måske ikke nok.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 08-06-06 11:03

Hej Jørgen Ros,
nej jeg bruger ikke Outlook Express.
Men nu har jg en mistanke om, at et lyn i tirsdags har lavet rav i min PC. der er flere ting, der ikke virker ordentlig !

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 08-06-06 19:16

Tak for svaret Jorgen_ros.