/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Premonition John Fogerty DVD
Fra : 3773
Vist : 945 gange
500 point
Dato : 06-06-06 16:54

Skulle der være en kandu der har denne? Og vil sælge den? Eller kopiere den (fyyyyh)?

Skidtet er udsolgt overalt, og findes kun til salg fra mistænkelig sælgere i østlande og enkelte i USA (og der er de NTSC).

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 07-06-06 13:36

den kan købes på en schweizisk hjemmeside her:

http://shopping.st.gallen.ch/shopping/video/detail.asp?BESTNR=7599384963

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-06-06 15:35

Dutter ikke. Det er et VHS-bånd.

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 07-06-06 16:03

ups...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-06-06 16:11

Ja øv ikke!

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 07-06-06 16:14

Så ham ellers på Roskilde i 1999 - Det var fantastisk !!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-06-06 16:37

Jeg ville hulens gerne have været i Ålborg - men udsolgt - desværre!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-06-06 19:21

3773.... jeg kan ikke huske, var det dig der efterlyste den for et stykke tid siden også, for ellers har den været det her på kandu, men jeg kan ikke lige umiddelbart finde tråden igen - er det ikke bare typisk?-

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-06-06 08:52

Det var mig!

Og eneste sted den umiddelbart er til salg er United Bluff (NTSC versioner). Og hos mystiske sælgere fra Litauen og lande i det fjerne østen. Det der sælger derfra er antagelig piratkopier af måske temmelig dårlig kvali!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-06-06 08:53

Fandt en norsk hjemmeside hvor den var til salg, men hørte aldrig derfra!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-06 15:07

Du kan måske få hjælp her ??

SPØRGSMÅL - WEBMASTER
Generelle henvendelser og spørgsmål om DVD-venner.dk / OnFilm.dk kan rettes til kontakt@dvd-venner.dk

http://www.dvd-venner.dk/filminfo/film_fakta.asp?dvd_id=2385#

Accepteret svar
Fra : Rina2

Modtaget 500 point
Dato : 29-06-06 10:34

Davs 3773

Jeg kan se at du stadig leder efter Premonition dvd´en !

Jeg har netop set på en musik hjemmeside at John Fogerty har udgivet en ny dvd, hvor der nærmeste er de samme nr. på.

http://www.imusic.dk/page/search?kind=combined&query=fogerty&submit=S%F8g
long road home

Prøv at se om du evt. kan bruge den i mangle på bedre.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-06-06 10:42

Faktisk er jeg foran dig denne gang Rina. Den skulle allerede ligge i posten til mig! Og rørende billigt tilmed.

Er den overfed for du sgu poængerne, så du kan deltage i konkurrencen om månedens dims!

Kommentar
Fra : Rina2

Dato : 29-06-06 10:51

Okay !

Glæder mig til at høre om den er overfed.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-06-06 10:56

Du skal få en anmeldelse........

UIøvrigt har jeg Austin Koncerten. Den er temmelig god, men ikke på højde med Premonition....

Men glæder mig til den nye!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-07-06 11:14

Den er mere guitarfixeret end Premonition. Desuden er der røget en halv snes år på siden, hvilket ses. Dog må J C Fogerty siges at være i fineste form, omgivet af rigtig gode musikere. Om muligt finder han i højere grad tilbage til rødderne i Swamp-blues i en række af de gamle klassikere, hvor Premonition i højere grad var hits fra solo-tiden.

Klart en fed skive til samlingen.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 04-07-06 11:15

Tak for svaret Rina2.