/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
pgo begrænsning
Fra : neccc
Vist : 538 gange
50 point
Dato : 06-06-06 13:18

Hejsa

Jeg ville høre om der er nogle der ved hvad størrelsen er på sådan en begrænser ring der sidder i vario er ???

Tak

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-06-06 16:31

På en Gilera Stalker sidder der 2 som hver er Ø 21-25 5mm tyk
Men hvert mærke kan have forskellige størrelser, men er meget tæt på disse ovenstående mål.
Men står du og mangler en, så har mange knallertforhandlere dem liggende, da de er fjernet fra mange PGO mm.
Skal du fjerne en, så husk det er kun den/dem der ligger mellem kileremshalvpladerne i varioen, og ikke nogen ewvnt. skive som ligger helt inde ved motorhuser.
Luk evnt. dit spørgsmål: http://www.kandu.dk/Spg70381.aspx
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : neccc

Dato : 06-06-06 16:51

tak for svaret palle

du har ikke lige en på lager du kan måle?

Tak

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-06-06 17:01

Det er det jeg har gjort til min Stalker, har ikke en til PGO
Grunden til der er 2 i min, er at når den ene fjernes, er det blevet til en 45knallert, og når begge fjernes= 1cm tyk, så er den ubegrænset i varioen= 65knallert!
VH Palle Hansen